Hej.
Jens H.:
Jeg har forbundet mine input som dit første eksempel. Jeg overvejer dog at få en LPT2 så jeg har flere input at gøre med.
Der blev lidt tid i overskud i weekenden, så lige et par opdateret billeder, det jeg mangler nu er at få fat i et bord plan og så venter jeg at Kress fræseren ankommer. Mht. til Kress fræseren, så forhørte jeg mig hos importøren om prisen på en Kress 800, og han oplyste at prisen var 1065,- kr. excl moms og levering. Jeg undersøgte så hvad den kostede i tyskland, og der kunne jeg få den for 1025,- kr. incl moms og levering. Dette oplyste jeg så til importøren, og det kunne har jo ikke have, så han solgte den til mig for 1025,- kr. incl moms og levering. Så HUSK at undersøge prisen andre steder inden i køber noget.
Hvis der er nogle der sidderinde med nogle spændende gkoder programmer eller dxf filer som de gerne vil dele, vil jeg gerne høre nærmere, jeg skal jo snart igang med at frææææææse
Jeg har selv et par stykker bla. en dinosauer som skæres ud i krydsfiner og samles, som jeg gerne vil dele med.
Hilsen
Finn