Mike,
Ang. slør kommer det helt an på hvordan man gør det. hvis du benytter tandremme og dertil egnede tandrems hjul, er der ikke slør (inden fol råber ad mig, må jeg sige ubetydelig slør (-

, da fibrene i bentet ikke er elastisk, og remmene går helt i hak og med korrekt tilspænding. man kan selvfølgelig benytte andre gearings metoder, hvor der er mere eller mindre slør end andre (-:
Det vil fungere helt fint med direkte drev mellem dine spindler og motorer, men husk ihvertfald to ting i dein opstilling:
1) Du har nogle korrekte lejer på spindler så du er sikker på at de kræfter der går i længderetningen bliver holdt af lejerne, og ikke motoren.
2) Du har en kobling mellem motoren og din spindel så motorens mekaniske impulser der bliver skabt når den bevæger sig ikke forplanter sig direkte til spindlen, der skaber støj og øget slid. Der findes mange forskellige metoder alt lige fra silicone slanger som den billige, til diverse koblinger direkte til formålet som alu spiraler eller nylon stæddæmpere. Du kan finde dem på ebay også (jeg bruger mit tandrems bælte som kobling)
Kunne godt lide dine e-skinner, men har ikke umiddelbart noget at bytte med, og i mangel på disse skinner har jeg måtte nøjes med et system af stripsede ledninger der må skiftes når de bliver metaltrætte (-:
Mvh
Kim Mortensen