Bavl i andres tråde(svar til håndværkeren)

Er det kun mig ? eller er der andre der syntes det er træls at man følger med i en tråd, og flere gange får besked om at der er nye indlæg, når man så går ind og læser er det pludselig nogle der diskuterer noget for tråden uvedkommende. senest oplevede jeg det under tråden hjulbolte(bilen)
jeg skrev i tråden som en sidebemærkning at jeg var træt af det, og fik et underligt svar tilbage.Derfor skriver jeg her for ikke at forurene hjulboltetråden yderligere.
svar på din anmodning om at kontakte admin:
det vil jeg gøre med en lille anekdote: for nogle år siden da mine drenge var 6 -7 år gamle kom de hver gang de var uenige eller uvenner løbende ind og sagde han siger jeg er dum etc. Vi (mor og far) syntes det var vældig udmattende og fik dem efterhånden lært at dialog og respekt for hinanden, var meget bedre og da de fyldte 9 år sladrede de faktisk ikke om hinandens småfejl, men klarede det selv.
så Håndværker: nej jeg vil ikke!
(hvis dette indlæg hvirker forviret , så læs tråden hjulbolte(bilen)
Er det kun mig ? eller er der andre der syntes det... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
God debat i et godt forum..

Mvh Jan J
Hejsa alle sammen
Jeg vil sige at jeg er helt enig i det som rørsmed siger at det er bedst at holde sig til indholdet af tråden, og dertil vil jeg gerne undskylde at min start her på LDS har været lidt dum med en enkelt dum bemærkning mm. for det er en rigtig god siden denne her.

M.v.h. Thorleif

Bygningssnedker ved den Vejlensiske ådal.
ALLE træder ved siden af... nogle er bare mere fremme i skoende end andre. wink

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere