Bavl i andres tråde(svar til håndværkeren)

Er det kun mig ? eller er der andre der syntes det er træls at man følger med i en tråd, og flere gange får besked om at der er nye indlæg, når man så går ind og læser er det pludselig nogle der diskuterer noget for tråden uvedkommende. senest oplevede jeg det under tråden hjulbolte(bilen)
jeg skrev i tråden som en sidebemærkning at jeg var træt af det, og fik et underligt svar tilbage.Derfor skriver jeg her for ikke at forurene hjulboltetråden yderligere.
svar på din anmodning om at kontakte admin:
det vil jeg gøre med en lille anekdote: for nogle år siden da mine drenge var 6 -7 år gamle kom de hver gang de var uenige eller uvenner løbende ind og sagde han siger jeg er dum etc. Vi (mor og far) syntes det var vældig udmattende og fik dem efterhånden lært at dialog og respekt for hinanden, var meget bedre og da de fyldte 9 år sladrede de faktisk ikke om hinandens småfejl, men klarede det selv.
så Håndværker: nej jeg vil ikke!
(hvis dette indlæg hvirker forviret , så læs tråden hjulbolte(bilen)
Er det kun mig ? eller er der andre der syntes det... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det ville da være dejligt Håndværker.
så mangler vi bare de andre!( du har jo den fordel at du er modtagelig for argumenter)forsat god aften.
Hej alle og tak for en saglig debat.

Korrekt, at jeg ikke er særligt udfarende som adm., men husk nu også, at det er et fristed for mig og ikke et arbejde. Skulle jeg bruge en masse tid på at korrekse her og der, ville det blot blive en sur pligt i stedet for et sted, hvor jeg nyder at komme og læse diverse indlæg.

Indrømmet at nogle kører lige på grænsen, og enkelte får da også en besked direkte om at moderere sig, men det holdes uden for dette forum for ikke at give fornyet debat.

Alt i alt er jeg mere end tilfreds med tonen i det snart gamle forum. Vores skrækscenarie ved start er gjort helt til skamme, og de værktøjer vi har til at udelukke personer, ord osv. har vi næsten ikke haft brug for, eller de kan ihvertfald tælles på en hånd, og det er vel meget godt gået på de mange år.

Mvh. JørgenE
Hey

Jeg synes generelt at vi er forskånet for spam herinde, i form af reklamer m.m. Det kunne være MEGET være. Så om folk har deres firma-signatur i deres profil, rør ikke mig så meget. Har aldrig klikket på en af dem.

Mht forums der ryger af sporet. En lille bemærkning kan være ok, men når to begynder at snakke internt i flere indlæg i træk, så er det meget irreterende. Lad være,- der skal primært holdes fokus på emnet. SKrækscenariet er et af mine ynglingsbands hjemmeside. (magtens korridorer) Der er en gæstebog, hvor en flok på ca 10 mennesker bruger den som privat chatside. Det er blevet så internt at ingen gider at skrive der mere.

En anden ting jeg har lagt mærke til er at der til tider bliver kommenteret på folks stavemåde m.m.. Omend det kan være ment i spøj, så er det ikke for alle at det er en smutter, men det er måske et reelt problem. Så synes jeg at det er fedt at de skriver herinde alligevel, og så synes jeg ikke at man behøver at kommenterer folks stavning og formulering, undtagen hvis det er et opklarende spørgsmål angående forståelsen af hvad problemet er.

Synes de ter en fin stil du holder JørgenE mht ikke at komme med formaninger i en tråd, men evt skriver det direkte til vedkommende.

mvh jan
Vedr. reklame i sin signatur.. som kun er til egen vinding.
Tænkte bare om personerne stadig skrev og kom med gode råd hvis ikke de måtte reklamere.. Må indrømme at det skærer lidt i mine øjne - og som så mange andre, klikker jeg aldrig på deres link. Det er simpelthen lige så træls som avissælgere i telefonen. og uanset hvad så forstyrre det fordi man skal jo forholde sig til det om man klikker eller ej.
Ja.. lad ordblinde skrive hvad de vil uden kommentarer, der er simpelthen for meget jantelov over offentlige rettelser.. Og til de ordblinde - prøv at læse jeres indlæg før i klikker gem... ikke om det er stavet rigtigt, men om der mangler ord. wink

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

1-2 liniers reklame i signaturen har vi fra start tilladt, forudsat(!) det var saglige indlæg og ikke blot en promovering.
Der er en der er blevet udelukket, da målet alene var reklame i indlæggene.
Når nogen sender besked til mig om en specifik bruger, kontrollerer jeg altid den pågældendes indlæg for at vurdere om der er et reelt indhold i dem. Er der det, så er det for os ok.

Det har fra start været os magtpåliggende, at man kan være i dette forum uanset hudfarve, tro, køn, stavning og formuleringsevner. Det er klar diskvalificering hvis man går efter det, for man skal føle sig tryg på siden og kunne komme med sine ting uden at blive gjort til grin.

Mvh. JørgenE
Annonce
Hvor er det dejligt så enige vi er, jeg tror at man nogle gange lige skal tage problemer op til debat, og som regel er vi så ikke sålangt fra hinanden.
'nu vil jeg gå ind og pakke videre inden jeg tager på camping i det "Danske sommerland"
ps lidt ros til admin Jørgen E jeg syntes du gør det ret godt.
Så må du ikke glemme Dykkerdragten RØRsmed, go camping tur.
Tak Håndværker.
Dykkerdragt nej nej jeg tager da bare badebukser på, mine 2 drenge og jeg har haft poolen for os selv mange gange fordi det var regnvejr. hvilken en gang afledte denne kommentar fra en af drengene: de er sgu nok bange for at blive våde.
Ps nu bavler jeg vist i min egen tråd.
Der skal være plads til bavl.... eller dør vi ud... god ferie wink

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg