Kender nogen noget til dette gamle skib...

hej jeg er ny bruger har læst mange råd og tips her inde
jeg er blevet ejer af en ældre klingebygget lodsbåd 1911 med 4 cyl.ford diesel 80 hk.prm.gear den skal jeg til og renovere bedst muligt så der kommer nogle spørgsmål hen af vejen da jeg ikke har den store erfaring med træ og glasfiber arbejde.

Mit første spørgsmål er, der nogen der ved: hvilken type den er hvor er den bygget
Og er der nogen der har billeder af den type rigget med sejl da der ikke er mast på nu
Men kunne tænke min at få lidt af den gamle stil frem igen..
Se billeder af M/S Amanda på min hjemme side
www.raakilde.com

Pfh. Tak
hej jeg er ny bruger har læst mange råd og tips... Vis hele indlægget
38 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du har nu en pæn måde at sige det på Njord !
jo jeg har fået travlt slællænderne er jo ikke så hurtige, så vi er over og hjælpe dem med at tage deres gamle master og luftledninger ned, så graver vi el og fiber ned,så er jeg kun hjemme hver anden week, så mit skibs projekt er gået i stå, hvis der er nogen der vil give tilbud på dele af reperation eller det hele er jeg intreseret....
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ja det ved jeg da godt, det var kun for at drille dig lidt. Ved du iøvrigt hvorfor der er vand rundt om Sjælland !
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Jada....indtil vi fik broer kunne det da både holde Jyden og Svensken på afstandsmile


Det var måske ikke det du tænkte på kære Håndværker....

Med venlig hilsen

Fladder
Der har du da misunderstandet et og andet Fladder !

Det var for dyrt at sætte hegn op.
Hegn har Tyskerne prøvet - Jyden kommer alligevel væltende med sin trailer hver weekend - så det dur ikkesmile

Med venlig hilsen

Fladder
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også