God akku skruemaskine...

Hejsa,

jeg er så træt af de billige skruemaskiner og overvejer at kaste et par tusind kroner efter en ordentlig een....

Men hvad skal jeg vælge??? DeWalt, Hilti, Metabo, AEG, Makita, Bosch, Black & Decker, osv.

Jeg har selv kigget på en DeWalt DC925K 3.0 Ah Ni-Mh til omkring 2.220 kr. fra Internettet. Harald Nyborg har en ældre 988 tror jeg modelnr. var. Men den koster næste 2.900 kr., så den køber jeg bestemt ikke.

Kender nogen en forhandler af Hilti maskiner?

Ps. Jeg har læst den seneste af Tænk's tests af Akku skruemaskiner.

/Brian
27 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tænk har lige netop i dag en ny test af 60 maskiner!
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg hørte det i TV2 morgenTV.
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

Tv2 har allerede lagt Go'morgen Danmark ud på Sputnik. Jeg kan godt se, at de skrivere at de har testet 60 maskiner. I bladet fremgår der altså kun tests på 13 maskiner.

Jeg må lige læse siderne igennem igen for at se om der skulle være reference til de øvrige tests, så fremt de eksistere. Journalister har det jo med at smøre tykt på (o;

/Brian
Annonce
Citat fra Brian A

...jeg er så træt af de billige skruemaskiner og overvejer at kaste et par tusind kroner efter en ordentlig een....
Men hvad skal jeg vælge??? DeWalt, Hilti, Metabo, AEG, Makita, Bosch, Black & Decker, osv.

Har lige selv købt en Makita BHP451 ... det er en 18V Li-Ion med slagbor.
Dén er jeg ihvertfald - indtil videre - utrolig glad for; der er lidt mere power bag end i min 10 år gamle 9.6V AEG cool

PS: Testen af de 60 maskiner kan vist kun læses ved at købe sig adgang.
Hej.
Prøv af se på de forskellige håndværkerbutikkers hjemmesider, feks. www.Carlras.dk og WWW.carlf.dk og WWW.XLbyg.dk (proff)
De har gode tilbud i øjeblikket på bla. Bosch og Dewalt i deres tilbudsaviser.
Jeg ville gerne eje den bosch på 3,0 ah som Carlf. har tilbud på.

God fangst.

VH
Ole
Tak for Jeres input. Jeg tjekker linkene ud.

Jeg har fundet testene på Taenk.dk's hjemmeside. De første ti pladser går til:

1. Metabo BSZ 14,4 Impuls
2. Hitachi D14DRM
3. Metabo BSZ 18 Impuls
4. AEG BBM 18 STX
5. AEG BBM 14 STX
6. Makita BDF 440 SFE
7. DeWalt DC757KA (øv, der røg mit glansbillede af DeWalt *s*)
8. Makita 6317 DWDE
9. Bosch PSR 14,4 VE-2
10. Hitachi DS14DMR

Lidt ærgeligt, at man ikke finde Hilti's maskiner i testen...

/Brian
Hej

Der nævnes mange gode maskiner - vær opmærksom på at der forskes meget i nye batterityper 18 v lithium m.v. så det er nok maskiner der kører på denne type batteri du evt. kan vælge jeg vil anbefale makita - hithachi - dels fordi de kører med den sidste nye batteriteknologi samt at de samme batterier bruges i hele deres store sortiment af batteridrevne maskiner- maskinen skal minimum have 2 batterier - og jeg vil anbefale dig at finde en med ovenævnte batteriteknologi dvs 18 V lithium
Der er yderligere 17 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis