God akku skruemaskine...

Hejsa,

jeg er så træt af de billige skruemaskiner og overvejer at kaste et par tusind kroner efter en ordentlig een....

Men hvad skal jeg vælge??? DeWalt, Hilti, Metabo, AEG, Makita, Bosch, Black & Decker, osv.

Jeg har selv kigget på en DeWalt DC925K 3.0 Ah Ni-Mh til omkring 2.220 kr. fra Internettet. Harald Nyborg har en ældre 988 tror jeg modelnr. var. Men den koster næste 2.900 kr., så den køber jeg bestemt ikke.

Kender nogen en forhandler af Hilti maskiner?

Ps. Jeg har læst den seneste af Tænk's tests af Akku skruemaskiner.

/Brian
Hejsa, jeg er så træt af de billige... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Brian,

I sensommeren var jeg også rundt i det ganske land i forbindelse med valg af en skruemaskine.

Jeg endte op med en Dewalt - vist nok DC980KA.

Og du har fuldstændig ret i, at det gælder om at finde en der er passende rent vægtmæssigt men som samtidig kan levere tilstrækkelig kraft.

Jeg er meget glad for min - og er indtil videre ikke kommet til dens grænse (hobbybrug).

Hvad angår pris så kan du via hjemmesiden www.prishammeren.dk købe denne maskine for 1.469 incl. moms.

Der er her tale om en reconditioned.

Mikkel

Citat fra Brian A

Hejsa,

jeg er så træt af de billige skruemaskiner og overvejer at kaste et par tusind kroner efter en ordentlig een....

Men hvad skal jeg vælge??? DeWalt, Hilti, Metabo, AEG, Makita, Bosch, Black & Decker, osv.

Jeg har selv kigget på en DeWalt DC925K 3.0 Ah Ni-Mh til omkring 2.220 kr. fra Internettet. Harald Nyborg har en ældre 988 tror jeg modelnr. var. Men den koster næste 2.900 kr., så den køber jeg bestemt ikke.

Kender nogen en forhandler af Hilti maskiner?

Ps. Jeg har læst den seneste af Tænk's tests af Akku skruemaskiner.

/Brian
Hejsa alle igen,

jeg har selv haft kigge på Bosch'en som nævnes (fra den blå professionelle serie). Fandt den til 1.600 kr. i et .pdf dokument på Internettet af et byggemarkedes trykte reklame. Inden jeg tog bilen og kørte i arbejdstiden for at købe skruemaskinen fandt jeg ud af, at prisen var eksl. moms :o(

Jeg er så mere til DeWalt jeg har udset mig. Den koster kun 200 kr. mere og så kan den også slagbore. Jeg har også set den på Prishammeren.dk som nævnes, men gutten der driver forretningen tager aldrig telefonen og han mangler at besvare en email fra mig. Jeg har derfor endnu ikke købt af ham!

Jeg skal til Jylland tirsdag og onsdag og tænkte på at køre til Tyskland og tanke op af sodavand, osv. Såååå hvorfor ikke også kigge efter skruemaskiner. Kan disse fås billigere dernede?

Med venlig hilsen
Brian Andersen
Hej Brian

Jeg bestilte inden jul et sæt DeWalt hos Prishammeren. Det er et lille firma, men servicen fejlede ikke noget. Tingene blev forsinket 3-4 dage i forhold til det de opgiver på hjemmesiden, men jeg fik en mail fra Robert der har firmaet om det. Telefonisk kontakt tror jeg er lidt mere besværligt, så hold dig til mail. Jeg har nu haft glæde af timgene en måneds tid og er fuldt tilfreds.

Held og Lyykke med dit forehavende

/Thomas
Vores lokale XL-byg fraråder Dewalt - de skulle have dårlig service og det tyder på mange produktproblemer!

Jeg købte en Makita 2,6mh hos www.24tools.de fantastisk service - maskinen kom 2 dage efter. Fuldt ud tilfreds - den klarer de største skruer uden besvær - faktisk så godt at jeg fik tennisalbue af at gå rundt med den en hel dag. Den kostede i øvrigt kun 1.500, vejlende i dk er 2700 cirka.

Bosch er ikke det allerbedste - Metabo eller selv Hitachi er bedre tror jeg. AEG skulle vare virkelig godt også. Bare du holder dig væk fra Black & Decker og de grønne Bosch - de holder ikke længden og har heller ikke kraft nok.
Så ikke lige datoen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis