Suzuki 35 hk. Hr.Ertmann 71 9460 03-01-2007 23:08 hej venner er der nogen der kan fortælle mig noget om denne motor..... er der nogen fif eller noget jeg skal tage højde for ??? ku godt tænke mig el start på den er det muligt ?? hvad med at lave strøm ?? på forhånd tak Hr.Ertmann 31 svar 1 2 3 › » Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Håndværkeren 20251 04-01-2007 12:47 Citat fra Hr.Ertmannhej venner er der nogen der kan fortælle mig noget om denne motor.....er der nogen fif eller noget jeg skal tage højde for ??? ku godt tænke mig el start på den er det muligt ?? hvad med at lave strøm ?? på forhånd tak Hr.Ertmann Jeg vil nok anbefale dig at tjekke dit drev for tæring indvendigt især i gearhuset og omkring det inden du begynder at koste elstart på den, Suzuki er berømmet for tæring på motorbenet, desuden bruger de meget benzin i forhold til andre påhængs motorer. Men der findes elstart til dem eller har kunnet fås, det er et spørgsmål om hvor gammel din motor er, om der stadig kan fås dele til den.Ellers ville jeg nok anbefale dig at finde en nyere påhængsmotor, eventuelt med firetakts motor. V.h. Håndværkeren
autoole 932 9220 04-01-2007 16:22 Jeg holder også på håndværkerens fremlægning, og umiddelbart ser der også ud til at være tærring på benet udvendig, der flot er malet over.så køv du en 4takter, den lyder og sviner ikke så meget.autoole
Hr.Ertmann Trådstarter 71 9460 05-01-2007 18:24 hejza. kan godt høre på jer at i ikke er vidre positive over min motor... hmm men der er også jo noget økonomi i det.... så den skal sejle i år.... hvad med el på den ??? for jeg skal bruge strøm på den til lys-ekkolod-Div. mvh Hr.Ertmann
Håndværkeren 20251 06-01-2007 01:16 Jeg har for ca. 25 år siden haft en 9 Hk. Suzuki u.b. og den var der strømudtag på som standart, selvom den kun havde rekyl start, så måske du lige skulle tjekke ledningerne i den
Hr.Ertmann Trådstarter 71 9460 06-01-2007 08:34 Citat fra HåndværkerenJeg har for ca. 25 år siden haft en 9 Hk. Suzuki u.b. og den var der strømudtag på som standart, selvom den kun havde rekyl start, så måske du lige skulle tjekke ledningerne i den hejza kenden du nogen hjemme side hvor man måske kan finde noget om den en håndbog/diagrammer eller lin.g.... Annonce
Hr.Ertmann Trådstarter 71 9460 07-01-2007 08:49 Citat fra HåndværkerenNæh !, prøv at søge på verdens nettet. hejza ok det vil jeg prøve mvh Hr.ertmann
Hr.Ertmann Trådstarter 71 9460 08-01-2007 21:29 Citat fra Hr.Ertmannhejza ok det vil jeg prøve mvh Hr.ertmann hmm kan sk.... ikke finde noget nogen steder.........
Håndværkeren 20251 08-01-2007 23:46 Så må du ty til knoglen og ringe til en butik der forhandler den type motor, måske du kan være så heldig at de stadig har nole papirer liggende på lige netop din motor. V.h. Håndværkeren
lynæs 5071 5400 09-01-2007 07:09 hej.et eller andet sted skulle der sidde en lille plade med modeloplysninger mm., den kunne måske hjælpe i en søgning, eller du kan spørge en forhandler om de data du kunne ønske. Pladen sidder som regel på fastspændingen. Der er nok ingen tvil om at der kan fås elstart, men det gør det jo ikke, hvis der ikke er lader på. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her