Suzuki 35 hk.

hej venner

er der nogen der kan fortælle mig noget om denne motor.....

er der nogen fif eller noget jeg skal tage højde for ???

ku godt tænke mig el start på den er det muligt ??

hvad med at lave strøm ??

på forhånd tak Hr.Ertmann
31 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Hr.Ertmann

hej venner

er der nogen der kan fortælle mig noget om denne motor.....er der nogen fif eller noget jeg skal tage højde for ??? ku godt tænke mig el start på den er det muligt ?? hvad med at lave strøm ??

på forhånd tak Hr.Ertmann

Jeg vil nok anbefale dig at tjekke dit drev for tæring indvendigt især i gearhuset og omkring det inden du begynder at koste elstart på den, Suzuki er berømmet for tæring på motorbenet, desuden bruger de meget benzin i forhold til andre påhængs motorer. Men der findes elstart til dem eller har kunnet fås, det er et spørgsmål om hvor gammel din motor er, om der stadig kan fås dele til den.
Ellers ville jeg nok anbefale dig at finde en nyere påhængsmotor, eventuelt med firetakts motor.

V.h. Håndværkeren smile
Jeg holder også på håndværkerens fremlægning, og umiddelbart ser der også ud til at være tærring på benet udvendig, der flot er malet over.
så køv du en 4takter, den lyder og sviner ikke så meget.
autoole
hejza.

kan godt høre på jer at i ikke er vidre positive over min motor...

hmm men der er også jo noget økonomi i det.... så den skal sejle i år....

hvad med el på den ??? for jeg skal bruge strøm på den til lys-ekkolod-Div.

mvh Hr.Ertmann
Jeg har for ca. 25 år siden haft en 9 Hk. Suzuki u.b. og den var der strømudtag på som standart, selvom den kun havde rekyl start, så måske du lige skulle tjekke ledningerne i den
Citat fra Håndværkeren

Jeg har for ca. 25 år siden haft en 9 Hk. Suzuki u.b. og den var der strømudtag på som standart, selvom den kun havde rekyl start, så måske du lige skulle tjekke ledningerne i den

hejza

kenden du nogen hjemme side hvor man måske kan finde noget om den en håndbog/diagrammer eller lin.g....
Annonce
Citat fra Håndværkeren

Næh !, prøv at søge på verdens nettet.

hejza

ok det vil jeg prøve

mvh Hr.ertmann
Citat fra Hr.Ertmann

hejza

ok det vil jeg prøve

mvh Hr.ertmann

hmm kan sk.... ikke finde noget nogen steder.........
Så må du ty til knoglen og ringe til en butik der forhandler den type motor, måske du kan være så heldig at de stadig har nole papirer liggende på lige netop din motor.

V.h. Håndværkeren
hej.
et eller andet sted skulle der sidde en lille plade med modeloplysninger mm., den kunne måske hjælpe i en søgning, eller du kan spørge en forhandler om de data du kunne ønske. Pladen sidder som regel på fastspændingen. Der er nok ingen tvil om at der kan fås elstart, men det gør det jo ikke, hvis der ikke er lader på.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også