Polske håndværkere

Jeg er ved at undersøge muligheden, at benytte polske håndværkere..
Derfor ville jeg godt høre om andres erfaringer, både fra dem der har håndværkerne ansat og fra dem der har fået noget arbejde udført af dem.
Jeg er ved at undersøge muligheden, at benytte... Vis hele indlægget
44 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af jorgensen på 13 okt 2011 18:31
 Vi ønsker at give så lidt som muligt for de ting vi køber, hvilket også gør sig gældende inden for håndværksydelser.

Ja, hvilket forklarer de rædsler af renoveringer man har set de sidste par år, vil man have det så billigt som muligt, så bliver det sku også derefter.

Så tag endelig det billigste alternativ, men forvent ikke medfølelse når i her på forummet, og andre steder på nettet, lige skal have luftet for jeres dårlige og dyrt købte erfaringer, jeg har i hvert fald ikke medlidenhed med disse længere, der på trods af flere advarsler alligevel vælger at ansætte udenlandsk arbejdskraft.

Skrevet af Koludabyg på 16 okt 2011 10:38

Ja, hvilket forklarer de rædsler af renoveringer man har set de sidste par år, vil man have det så billigt som muligt, så bliver det sku også derefter.

Så tag endelig det billigste alternativ, men forvent ikke medfølelse når i her på forummet, og andre steder på nettet, lige skal have luftet for jeres dårlige og dyrt købte erfaringer, jeg har i hvert fald ikke medlidenhed med disse længere, der på trods af flere advarsler alligevel vælger at ansætte udenlandsk arbejdskraft.


Ja og det er en polak der har lavet det loft hos os
Kunsten for os er at få en forretning til at fungere i et marked hvor ingen har råd til at betale for meget, og hvis kunderne står imellem valget at hyre en illegal udlænding til 100 kr. kontra en dansk tømrer / murer til 550 kr, ja så er kunsten at kunne tilbyde kunden et produkt og en pris kunden vil blive tilfreds med.

Vi har i mange år brugt polske håndværkere, og de få gange vi har haft utilfredse kunder har det vist sig at det mere har været kundens betalingsvillje eller evne der har ligget til grund for konflikten.

Til gengæld har vi mange gengangere ibland vores faste kunder af landmænd, håndværkere, vindues og tagproducenter, private m.m.

Bare sørg for at have klare aftaler omkring kvalitets niveau og pris forinden, så plejer det at fungere fint.

Med venlig hilsen - www.boligogbyg.dk
Jeg har nu ikke den store fidus til polske firmaer!
På CVR.. Registeret er der registreret 51 firmaer hvor i der indgår "polsk" - 31 af disse er opløst eller opløst pga. konkurs/tvangsopløsning... Det giver vist et godt billede af risikoen med at handle med dem.!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også