Ny version - feedback

Hvis du har feedback - ris/ros/kommentarer - vedr. den nye version af LDS, så sig endelig frem!

Brug denne "tråd" til at give feedback.

Mvh. AllanE
46 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hep Hey Allan..
Troede der var noget galt med siden i eftermiddags!! Men det ser spændede ud det nye. Glæder mig til at se de nye tiltag og prøve om det virker mod SPAM. (Jørgen fortalte om det for et par uger siden...)
Synes stadig det er en super side, som jeg anbefaler til alle mine gør-det-selv-venner.

Du hører mere når jeg har øvet mig lidt på det nye look!!

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Vær lige obs på, hvor mange beskeder, I har med fra den gamle version... Jeg har lige slettet i min samling, da jeg ellers ikke kan skrive en ny besked (max. 50). Men jeg kan sørme stadig ikke sende min besked, fordi modtageren har opbrugt sit max. af beskeder...
Tak for tippet!

Jeg har ændret indstillingen, så man nu må have op til 200 private beskeder. Så må vi se på det igen, hvis det bliver et problem mht. pladsen på serveren.

Mvh. AllanE
Bemærk i øvrigt den nye smarte funktion: "Lynsvar"...det er blevet ret hurtigt at besvare et indlæg. For at bruge funktionen skal man klikke på knappen med ikonet: quickreply.gif ud fra det indlæg man vil besvare.

Mvh. AllanE
Annonce
Superduper!

Ja lynsvar er en fed ting!
Jeg synes umiddelbart de forskellige forum'er er bleve svæere at overskue med den nye grafik. Der står færre indlæg pr side og den yderste 1/5 bruges til at vise de mest aktive brugere.

Hvad er for øvrigt ideen med at vise den hitliste? Med de placeringer bliver det jo en ret "stationær" liste som har meget lille nyhedsværdi.
Ja, du kan da have ret i at den bliver lidt "kedelig" med tiden. Jeg vil prøve at se på muligheden for at lave det til en "flest indlæg i denne uge" hitliste. Rent teknisk er det dog ikke sådan lige til, tror jeg.

Mht. antal indlæg pr. side, så har jeg egentlig ikke tænkt over det før du nævnte det. Skal nok prøve at se om man kan lave det, så hver bruger selv bestemmer hvor mange der skal vises.

Mvh. AllanE
Jeg kan se at man også kan indstille tidszone og ugens 1. dag - det er nyt for mig. Default ser den ud til at stå til GMT og Søndag som ugestart. Var det ikke en ide at opdatere systemet så vi default har GMT+1time og mandag?

mvh
Raun
Gør det med det samme....Har arbejdet ret længe på det denne opdatering og det meste burde være sat op. Men i forbindelse med konverteringen fra det gamle til det nye er der en række indstillinger der skal "gensættes". Så jeg har nok overset et par stykker - så alletiders at du ser det.

Mvh. AllanE
Der er yderligere 36 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis