Ny version - feedback

Hvis du har feedback - ris/ros/kommentarer - vedr. den nye version af LDS, så sig endelig frem!

Brug denne "tråd" til at give feedback.

Mvh. AllanE
Hvis du har feedback - ris/ros/kommentarer - vedr.... Vis hele indlægget
46 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser da helt fint ud. Jeg glæder mig til at bruge det.

Carsten.
Den er der, men i en lidt mindre version, se på forsiden i højre side.

Carsten
Nu kiggede jeg lidt mere på det, og man kan, hvis man er på forsiden klikke på Nyeste indlæg i menubjælken, så får man en hel stribe med de nyeste indlæg.

Carsten.
Citat fra AllanE

Zep.: Gå ind under Avatar i din profil. Find linjen: "Upload en avatar fra din egen computer"

Klik "Gennemse" og vælg en avatar fra din computer.

PS: Nej, jeg ser sådan ud i mørke smile


Hej Allan
Du bliver vist nødt til at være lidt mere specifik i ovenstående, jeg kan i alt fald heller ikke få det til at virke:

Når jeg går ind i Avatar kommer et billede med "No avatar specified" i det jeg går udfra er billedets plads og en dialogbox med markering i "brug ikke avatar". Denne Dialogbox KAN IKKE ændres -> hvordan skal jeg så specificere at jeg vil bruge en avatar???confused
Annonce
Tak for det nye layout (og nye funktioner) - man skal som med alt nyt lige blive fortrolig med det først, men mon ikke vi hurtigt vænner os til det!
- og så glemte jeg alligevel at skrive det jeg egentlig ville. Skærmopløsningen - det virker som om, at siden er optimeret til en rimelig høj opløsning. Den ydre ramme er for stor til mine (og rigtig mange andres) 1024 x 768 (og det må være helt slemt for alle dem med 800x600). Den indre ramme (indholdet) er dynamisk, så problemet er ikke så stor, men alligvel.
Flot design, men jeg forstår ikke hvorfor 15-25 % af siden skal reklamerer for alt det sludder bla. jeg har skrevet.

Pladsen må kunne bruges til noget af højere værdi for brugerne.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Det ny lay-out ser da fint ud, men som med alt nyt skal man lige vænne sig til det, og det vil nok være lidt irriterende i starten. Imidlertid er argumenterne for at skifte system jo på plads, såee....

Torben
Nu burde alle kunne uploade avatars. Det var en indstilling, der lige skulle slås til.

Mht. oversigten til venstre, så tror jeg vi fjerner den helt og lægger noget andet ind, f.eks. afstemninger.

Jeg skal nok få kigget på opløsningen igen. Kan da godt se at det ser lidt presset ud, når jeg går ned i opløsning.

Mvh. AllanE
Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis