Ny version - feedback

Hvis du har feedback - ris/ros/kommentarer - vedr. den nye version af LDS, så sig endelig frem!

Brug denne "tråd" til at give feedback.

Mvh. AllanE
Hvis du har feedback - ris/ros/kommentarer - vedr.... Vis hele indlægget
46 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Mht. antallet af indlæg pr. side, så har jeg rettet standardvisningen til 20 indlæg i stedet for 10. Man kan faktisk selv indstille det, afhængigt af hvad man bedst kan li'. Det foregår i "bruger-kontrolpanelet", som man kan se ved at klikke på "Profil" i toppen af siden.

Lidt besværligt, men det kan da lade sig gøre...

Mvh. AllanE
Fandt selv knappen til indstilling af indlæg pr side - men tak ;-)

ps - hvorfor vises profilbillederne ikke mere ved indlæggene? Eller skal dette også aktiveres igen? Jeg har lige lagt et flot billede ind af vores yngligsfår som jeg gerne ville dele med jer...
Nogle brugere har stadig deres billede, så jeg kan ikke rigtig lure hvorfor dit ikke er kommet med over....hmmm...der er desværre ikke andet for end at lægge sit profilbillede ind igen, hvis det ikke er kommet med i konverteringen.

Mvh. AllanE
Det er godt nok i min profil - jeg har lagt det ind for 10min siden...
Profilbilledet virker fint. Men for at have billed ved indlæg, skal det uploades som avatar. Men jeg kan godt nok ikke lige gennemskue, hvordan jeg skal uploade...
Annonce
Hey! Du har da helt ret Zep.!

Jeg har uploadet en avatar nu og den vises fint. Bemærk at der er krav til avatar'ens størrelse - 64x64 pixels og/eller 10 kb i størrelse.

Mvh. AllanE
Allan, hvordan uploader jeg som avatar?

Hvis jeg går ind under instillinger i min profil og trykker på avatar, bliver jeg præsenteret for, at jeg ikke har en avatar - men kan ikke hitte ud af, hvor jeg skal hen for at uploade...

Ps. Ser du også sådan ud i dagslys :p

PPs. Nysseligt får Raun - lige til at putte på tenen cool
Zep.: Gå ind under Avatar i din profil. Find linjen: "Upload en avatar fra din egen computer"

Klik "Gennemse" og vælg en avatar fra din computer.

PS: Nej, jeg ser sådan ud i mørke smile

Mvh. AllanE
Jamen altså... Den linie kan jeg ikke finde på det beskrevne sted...

Der står:
Din nuværende avatar
No Avatar
Specified Avatars er små billeder der bliver vist under dit brugernavn, når du sender et indlæg.
Brug ikke avatar
Note: Hvis du har en brugerdefineret avatar og vælger den option, vil den blive slettet.




Jeg kan ikke fjerne prikmarkeringen, der allerede er ved "Brug ikke avatar"... og jeg kan ikke se den linie, du nævner, nogen steder...confused

Tror, det er ved at være sengetid her...
Så har jeg fået sovet... Nu kan jeg så også lige afprøve vedhæftning af filer (det ser smart ud med den oversigt, der kommer frem).

På det vedhæftede skærmprint kan ses, hvordan det ser ud, når jeg står i "Avatar". Jeg kan ikke fjerne markering eller nulstille.

Jeg har kigget rundt i præferencer for at se, om noget afkrydset evt. er i konflikt med avatar - men kan ikke finde det...

Hvad går der galt?
Der er yderligere 26 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis