British Seagull

Har lige købt en Seagull fra 72.
Er der nogen som sejler med sådan en? Der står på tanken ( en klæber der er sat på) at der skal 9 % olie i !!!
Det syntes jeg lyder ret vildt.

Hvis nogen sejler med en seagull vil jeg gerne høre hvad i bruger.

-og så lige en hilsen fra Strib.
Søren.
Har lige købt en Seagull fra 72. Er der nogen som... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Jørgen.

Nu er det et par dage siden der har været gang i denne tråd, og det er svært at prissætte noget vi ikke har set. Er den lige så velholdt som de fine du ser på billederne hos Lynæs, så kan du sikkert få omkring 1500-2000,00 Kr. for den men de ligger i prislejet omkring de 500,00 Kr. for en brugt der ikke er istandsat.

 

V.h.  Håndværkeren

Ja, det er fine gamle motorer SG. Min far købte en helt ny i starten af 60erne. Den kunne godt suge en gang saltvand når vi gik ud i dønningerne i havnehullet, så hostede den en gang og rystede sig og så sejlede vi videre. Det var en langbenet motor. Mange år senere, overtog min storebror motoren, som han skulle bruge på en pram med lavere spejl. Han tog motoren ned til forhandleren for, at få taget af benet. Forhandleren sat motoren i skruestikken, tog sin nedstryger og satte på og spurgte så min bror: "Hvor meget" ? Akkurat ligesom når du køber rullepølse hos slagteren. Det er fantastisk :-))

holmeren

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis