Vis mig dit badeværelse!

Vi skal til det badeværelse der har plaget os..eller plaget kæresten som så har plaget mig.
Vi har været ude og kigge lidt på fliser/klinker i bauhaus og læst bochurer o.s.v., men vi kan ikke blive helt enige så måske lidt mere inspiration kunne hjælpe os på vej.
Så derfor opfordringen: Vis mig dit badeværelse!

Jeg vil starte med at vise hvordan det ser ud nu, og det kan kun blive kønnere biggrin

MVh. Jesper
Vi skal til det badeværelse der har plaget... Vis hele indlægget
40 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kan godt være det har kostet lidt knapper i forhold til hvad du havde forventet, men der ser til gengæld ikke ud til at være sparet på materialerne cool LÆKKERT badeværelse wink

mvh
Christian - handyman? alt er relativt!
Yep rigtig flot, jeg måtte lige tilbage til side 1 for at checke navnet på trådens starter (jesper), men det var ikke hans retro rum der var ombygget, synd for ham.

Jeg tænker, kikker vi på dit badeværelse om 20 år og siger, hvor var det typisk for år 2008 at vælge den stil.

Men flot er det.

Håber ikke du bor i et område med meget kalk for så er glas vist ikke lige sagen, med mindre man elsker rengøring.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Buch - Meget Flot Moderne Badeværelse.

Lidt dyrt når du har lavet det hele selv. Så kan jeg i stedet anbefale Remus Byggefirma ( www.engelskservice.dk/remusbyggefirma eller blot www.engelskservice.dk ). Han kan bygge et tilsvarende moderne badeværelse i totalentreprise til 80,000 kr eller mindre! Også med nyt isoleret gulv med gulvvarme. Det har han gjort mange gange. Og skulle Remus have for travlt så er der også Jenos Byggefirma www.engelskservice.dk/jenosbyggefirma


Remus Byggefirma er næsten et 1/2 PRIS BYGGEFIRMA i forhold til normalpriserne i Københavnsområdet / Sjælland. Det er dygtige håndværkere fra EU (Østeuropa) der har etableret eget selvstændigt byggefirma i Danmark.

Remus Byggefirma er god til bygningsrenovering og ombygninger. Specialer bla.: Badeværelser, Bygningsrenovering, Nyt køkken, Kælderudgravninger, Efterisolering, Gulvstøbning, Belægningsarbejder, Maler arbejder og meget mere ... Han giver gerne Gratis Tilbud! Han taler Engelsk.

www.EngelskService.dk er en forening af dygtige håndværkere fra EU (østeuropa) med eget byggefirma i Danmark. Ring 25 71 71 21 hvis du vil have en anbafaling af hvilket af Byggefirmaerne der er bedst til netop dit projekt.

NB! Vi heder www.EngelskService.dk fordi vores Service er på Engelsk!
Flot badeværelse.

Til dig "Engelsk Service" vil jeg bare sige at du efter MIN mening ikke er velkommen på siden her. ALLE dine 8 indlæg går på anprisning af dit eget formidlingsfirma...... Det er ikke noget der ligner råd til hvordan ting laves, men reklame eller SPAM.

Jeg skrier nu en mail til JørgenE om at du efter min mening bør slettes som bruger. Det du kommer med kunne måske være relevant på en banner reklame. Men ud over det ser jeg ikke meget informativt på dine underentrepenørers viden og håndværk. Hvor er deres DANSKE autorisation på fx. VVS arbejde?

Men et rigtig flot udført badeværelse og i en gennemført stil. wink Det kan en rigtig LDS'er være stolt af.

MVH Njord
Ja, og sikke noget ævl. Hvis man har lavet noget selv, shoppet rundt imellem forskellige byggemarkeder og fundet tilbud, vil sådanne firmaer ALDRIG kunne stikke den pris man selv kan lave det til, jeg plejer at sige 3 x materiale pris så har man prisen med håndværker.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Engelsk Service er altså ikke noget formidlingsfirma men en FORENING af selvstændige håndværksfirmaer! Vi tjener ikke noget på at formidle eller anbefale vores medlemmer.

Alle firmaerne er danske, registreret hos Erhvervs og Selskabsstyrelsen. De arbejder i Danmark på præcist de samme vilkår som ethvert andet Byggefirma i Danmark. De har fx forsikringer hos store danske forsikringsselskaber fx erhvervsansvarsforsikringer m.v.

Den væsentligste forskel er at de kun taler Engelsk - samt at de er ved at opbygge et kundegrundlag på et for dem nyt marked, hvorfor de konkurrerer aggressivt på pris mv.

Der er mange andre selvstændige og også handymen m.v. der skriver ind til disse forum og gør opmærksom på at de også kan hjælpe folk med diverse opgaver. Jeg tror at kritikken af os har mere at gøre med at der er nogen der ikke ønsker konkurrencen velkommen.

KH
Ulrik
Telefon: 25 71 71 21
E-mail: [email protected]
URL: www.EngelskService.dk
Citat fra EngelskService.dk

Der er mange andre selvstændige og også handymen m.v. der skriver ind til disse forum og gør opmærksom på at de også kan hjælpe folk med diverse opgaver. Jeg tror at kritikken af os har mere at gøre med at der er nogen der ikke ønsker konkurrencen velkommen.

KH
Ulrik


Ja men der bliver givet RÅD og VEJLEDNING fra de mange andre seriøse håndværkere der kommer her på siden. det eneste du gør at anprise eget arbejde.....

Underligt at alle dine foreningsmedlemmer har arbejdet på de samme opgaver.. de viser de samme 5-6 billeder på deres underlæggende hjemmesider..... Og hvor er alt det flotte ekstravagante "Japanske snedker arbejde" der bla henvises til at kunne... Men hverken billeder af udført arbejde. Eller virksomheds adresser eller noget...

Har de alle diverse DANSKE autorisation til fx VVS arbejde?

Det er KLARt noget der adskiller sig fra andre SERIØSE danse firmaer.

Du har nu 9 indlæg og alle går på at anprise din "forening" ikke et eneste godt råd har du bidraget med, ej heller et seriøst spørgsmål.

Nej du står ikke højt på min liste rolleyes

For fulstændighedens skyyld vil jeg straks sige at jeg INGEN relation har til NOGEN af de firmaer der reklamerer eller rådgiver på siden. Jeg er her som privatperson. Og jeg er her KUN pga den gode stemning og at det er et seriøst sted hvor man ikke syltes totalt i reklamer. Jeg har været med i 7år efterhånden.. men mit gamle login gled væk på et tidspunkt.. (skiftede computer). Så derfor er min medlemsdato (lidt) nyere.

MVH Njord
Tak for kommentarerne - det er jo altid rart med lidt feedback, specielt når den er positiv og konstruktiv.
Mht. til prisen og kommentarerne fra EngelskService, ville jeg gerne se den totalentrepenør der ville lave mit badeværelse med det samme materialevalg for 80.000,- (eller mindre).
Men det er vel heller ikke det der menes med "tilsvarende" - så er det i hvert fald useriøst.

~ Buch

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Nu ved jeg godt dette er en gammel tråd, men vil gerne vide om Knaldperle har et navn og producent på gulvfliserne?
Det er nemlig lige den type jeg er på udkig efter
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej AA.

Hvad med at sende en PB (personlig besked) til "knaldperle" Så er der størst chance for at han ser det... Det er jo kun "tråde" man har markeret med et flueben man får besked om der sker nyt i.... og de fleste vil nok have afskrevet en så gammel tråd....

MVH Njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også