Vis mig dit badeværelse!

Vi skal til det badeværelse der har plaget os..eller plaget kæresten som så har plaget mig.
Vi har været ude og kigge lidt på fliser/klinker i bauhaus og læst bochurer o.s.v., men vi kan ikke blive helt enige så måske lidt mere inspiration kunne hjælpe os på vej.
Så derfor opfordringen: Vis mig dit badeværelse!

Jeg vil starte med at vise hvordan det ser ud nu, og det kan kun blive kønnere biggrin

MVh. Jesper
Vi skal til det badeværelse der har plaget... Vis hele indlægget
40 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg må sige, at jeg syntes det badeværelse Anjins-Honey har lavet er superhammerfantastisk damn flot.!!!!

Virkelig..

Paw
Hej Pawha

Tak for det fine kompliment.
Uden en kone der er LDS Arkitekt, var det nok ikke kommet til at se sådan ud, så hun får den største ære.

Med venlig hilsen

Søren
Nå ja sådan her kom det til at se ud...mangler stadig den obligatoriske liste og lidt småfix.

MVh. Jesper
Det ser godt ud

Jeg har overset denne tråd, men vil da gerne lige poste et par billeder af vores

mangler stadig at tilslutte spa-badet, greb (hvis jeg egentlig syntes de skal på) og lister mv.

Mine billeder er lige en tand for store til at blive lagt herind, så i stedet et enkelt billede og flere kan ses i denne tråd
http://www.zz24hours.dk/forum_viewtopic.php?10.1005

jeg burde tage nogle nye billeder, der er så beskidt på dem der I øvrigt snyder blitzen på kameraet, lågerne er IKKE lyserøde

*edit*

nu har jeg taget et par friske billeder, dårlige, men friske.

Spejlet bliver skiftet - og til andre der skulle finde på at sætte et spejl om som svæver noget væk fra væggen, så sæt nogle lister op bagved, for at undgå sådan et uheld der ;-)

mvh
Christian - handyman? alt er relativt!
Annonce
Sikke dog en omgang spam, hvis det fortsætter så gider jeg ikke bruge tid på at hjælpe andre. Er selvstændig men synes ikke ligefrem jeg spreder spam, men forsøger at hjælpe andre.

Blokker den bruger - ellers er jeg ude, og det er der nok også andre der er. Det er simpelthen for latterligt!


Citat fra Jesper_P


Jeg vil starte med at vise hvordan det ser ud nu, og det kan kun blive kønnere biggrin


Hes Jesper,

Jeg ville overhovedet ikke røre de blå fliser - de er så flotte sammen med lamperne!

Badekarret er lidt smag og behag - fjerner du det fører det sikkert noget mere med sig - de mørke blå fliser på fronten er måske ikke så kønne, men til at leve med.

Gulvet derimod må du have gjort noget ved - nu er der ikke så meget af gulvet med på billederne - men du bør undersøge muligheden for at få lavet gulvvarme idet, hvis det ikke er der i forvejen. El-gulvvarme fylder ikke så meget i højden og du kan lægge fliser (som passer til de blå) direkte ovenpå.

Da badeværelset ikke er så stort kan du sagtens finde et restparti, hvor m2 prisen kommer under kr. 50,-. Byggemarkedet har sikkert nogle paller og div. papkasser med fliser stående i et hjørne - lån evt. nogle fliser med hjem og læg dem ud på gulvet et par dage i skiftende belysning.

Mvh ole ben
Efter et par måneders fritidsarbejde blev jeg endelig færdig med vores badeværelse. Jeg havde nok undervurderet omfanget af dette projekt en lille smule - og prisen oversteg også alle forventninger på trods af, at jeg gjorde det hele selv med undtagelse af det mest nødvendige VVS-arbejde.
Totalt, små 80.000,- for 8 kvm.sad

Det var et badeværelse med 70'er design, brune fliser fra gulv til loft og grønt toilet og vask.
ALT blev ryddet ned til bar jord, fliser og væggen til brusekabinen blev hugget ned, en dør blændet til gl. soveværelse og det gamle panelloft nedtaget.

Opbygning:
Traditionel gulvopbygning, 150mm leca+150mm flamingoplader, rionet og alupex gulvvarme. 10-15 cm beton samt klinker.
Lecavæggene med limrester blev afrettet en smule, og derefter forsynet med Skalflex's murstensmønster og vandskuret. Vådrumsforsegling og fliser i brusekabinen.
Nyt loft med 6stk. firkantede 50w/240v halogenspots (for vådrum) og hygrostatstyret ventilator.
Nye møbler samt nyt væghængt toilet og væggen til brusekabinen blev erstattet af en 10mm hærdet og sandblæst glasplade fra gulv til loft. Brusekabinen er så dyb (120cm), at dør/forhæng kan undværes.

Her er et par billeder.

Indkig

Bord og Vask

Bruser

~ Buch

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også