Vis mig dit badeværelse!

Vi skal til det badeværelse der har plaget os..eller plaget kæresten som så har plaget mig.
Vi har været ude og kigge lidt på fliser/klinker i bauhaus og læst bochurer o.s.v., men vi kan ikke blive helt enige så måske lidt mere inspiration kunne hjælpe os på vej.
Så derfor opfordringen: Vis mig dit badeværelse!

Jeg vil starte med at vise hvordan det ser ud nu, og det kan kun blive kønnere biggrin

MVh. Jesper
Vi skal til det badeværelse der har plaget... Vis hele indlægget
40 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra "JDK"

http://www.stensboel.com/toilet/ferdig3.JPG

Det ser rigtigt godt ud. Må jeg spørge om målene på dit badeværelse? Vi står nemlig for at skulle lave ekstra badeværelse i en gang. Vi har mulighed for at rykke en væg for at leve op til kravene om 110 cm fri plads fra installationer (vask, wc...) Men vil helst ikke flytte væggen for meget, så bliver rummet på den anden side jo også tilsvarende mindre :lol:

Mvh Mhoff
Er der nogen der kender noget lignende på dansk/danske sider?

Du kan finde et dansk tegneprogram her: http://www.vvs-lager.dk/

Mvh Mhoff
Amatør smile Her er vores badeværelse i det gamle hus som er til salg nu... Som du ser kan det blive meget værre ... Men man har aldrig problemer med at finde et håndklæde der passer i farven smile

Hilsen Klaus en tidlig søndag morgen

En venlig hilsen Klaus

Få er ens .. men byens mest berygtede badeværelse...

En venlig hilsen Klaus

Hejsa

Ja her er mit rum.

 

Assumptions is the mother of all major fuck-ups !!!

Hej. Hermed vores lille biggrin badeværelse fra i sommers.

Med venlig hilsen

Søren
Mit første lav-det-selv projekt.

Bordet startede sit liv som en kobmandsdisk fra haraldnyborg. Skuffer og låger blev pillet af, resten røg i brændeovnen. Nogle gulvbrudder og en bordplade, lidt bejdse og noget lak. Så havde man et møbel der passede lige præcis.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg kan slet ikke komme over KlausR's badeværelse, jeg har sendt det rundt til venner, og vi mener at det engang burde komme på Nationalmuseet, som eksempel på "gør det selv" bevægelsen i de tidlige 80'er. Inovativt og anderledes.

Ellers er det flot at se de mange badeværelser, skal måske prøve at fotografere vores, det er bare lidt svært når det er så lille, det meste vil bare blive hvide fliser.

Har lige brugt vores udendørs bad for første gang i år, lidt koldt, men så længe man holder sig under bruseren er det OK.

Green

Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også