Min start som knustner

Hej

Nu vil jeg til at være kunstner ;-)

I stedet for at sidde time efter time ved computeren kunne jeg godt tænke mig at male. Jeg har set nogle der maler på noget de har smurt spartelmasse på først.

Er der nogen der ved hvad man skal male med for at spartlen ikke falder af lærredet eller pladen?
Hej Nu vil jeg til at være kunstner ;-) I... Vis hele indlægget
65 svar
 Følg tråden
Der er 60 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Piabjensen

Velkommen.....biggrin

Sjovt at få tråden her genoplivet....

Her var nu ikke tale om usaglig kritik... bare sådan lidt venskablige drillerier.
Husker tydeligt småkagerne...... Men som du ved, er det beskuerene som ser det de vil i abstrakt kunst. Vi så kager biggrin Det er da creme de la creme.... Vi var fanget..... Rigtig gode unikke billeder fra en nybegynder.

Zep. kritiserer absolut ingen, alle vi som kender hende, ved at både hovedet og hjertet er med, i alt hvad hun foretager sig. Bare lige så du kender baggrunden for indlæggene......

Må vi se hvad du laver..?
Elsker at se kunst......!biggrin

Hvordan går det egentlig Donslund, er det blevet til flere værker?

Kunstnerhilsen retro...

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Citat fra retro04

Hej Piabjensen

Velkommen.....biggrin

Sjovt at få tråden her genoplivet....

Her var nu ikke tale om usaglig kritik... bare sådan lidt venskablige drillerier.
Husker tydeligt småkagerne...... Men som du ved, er det beskuerene som ser det de vil i abstrakt kunst. Vi så kager biggrin Det er da creme de la creme.... Vi var fanget..... Rigtig gode unikke billeder fra en nybegynder.

Zep. kritiserer absolut ingen, alle vi som kender hende, ved at både hovedet og hjertet er med, i alt hvad hun foretager sig. Bare lige så du kender baggrunden for indlæggene......

Må vi se hvad du laver..?
Elsker at se kunst......!biggrin

Hvordan går det egentlig Donslund, er det blevet til flere værker?

Kunstnerhilsen retro...


Det glæder mig meget af i driller lidt det skal der også være plads til
ja det vil da glæde mig hvis du/ i vil kigge ind på min hjemme side
den hedder
www.123hjemmeside.dk/piaskunst
HUSK af lægge en lille besked i min gæste bog
ellers er det dejligt af ku skrive med andrer og hører deres mening om det man går og laver
knus Piabjensen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hej Retro

Du har slet ikke tid til at skrive her. Jeg har fortsat en tom væg til det lovede maleri wink

Mvh. JørgenE
-Undskyld- Stopper skriverierne og fatter penslen..... NU!

Jeg har noget jeg lige skal have ordnet......

Venlig hilsen Retro

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

HA-HA, men husk nu sjælen skal med smile

Mvh. JørgenE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også