Jeres værste værktøj.

Jeg fik en ide til at man kunne anmelde det værste stykke værktøj man har købt.

Mit er en teleskob geringssav fra bilka. Pris 699 nedsat 300.

Den kan overhovedet ikke lave et snit der svarer til gradindstillingen, den flosser træet, jeg har før været heldig med en billig gerringssav af navnet Güde, så jeg lod mig ikke afskrække.

Hitter ideen kunne vi jo lave et indlæg der hedder det bedste ikke mærke værktøj.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg fik en ide til at man kunne anmelde det værste... Vis hele indlægget
65 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det værste værktøj må næsten være den power craft bore/skruemaskine jeg HAVDE liggende... brugte den for sidste gang forleden da jeg havde brug for 2 maskiner i gang samtidig, så kunne den til nød bruges. Men men... den lå og passede sig selv i 5 minutter efter at have været brugt til lidt forboring hvor den pludselig begyndte at ryge og blev temmelig varm, så ud med batteriet og så blev den ellers kastet udenfor.

Billig lort, men heldigvis en af de få stykker værktøj jeg havde tilbage fra dengang jeg købte FOR billigt værktøj. Så hellere noget brugt kram end nyt harald-skrald kvalitet
bosch aku værktøj deres batterier er bare for dårlige til de fleste maskiner
køber aldrig aku værktøj fra bosch mere
hverfor købte en skruemaskine prof.model batt gik tør for strøm efter få skruer byttet 3 gange rep 2 gange
stadig med samme resultat retur med lortet
ny maskine andet fabrikat
fik en god servis på min lokale træl.
fik den ny med 40% rabt det hjælper jo også

peer1have
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
peer1have har dårlige ertfaringer med Bosch batterier, det passer ikke med mine erfaringer med deres LI-ION batterier.

I firmaet hvore jeg arbejder bruger vi mange Bosch GSR 10,8 V2-LI akku bore-/skruemaskiner, de har været brugt hårdt i over 2 år, og de bruger de oprindelige batterier, jeg har overhovedet ikke hørt om problemer med dem.
Jeg bruger Bosch 36V serien. det virker og de holder fint strømmen. der hvor andre mærker og modeller slår fra grundet belastning tosser disse herlige maskiner bare der ud af.
jeg har også en 10,8v maskine. det er helt fantastisk som der altid er strøm på den.

Jacob
jeg sagde jo også de fleste maskiner
prøv en på 12v
fandt ud af at de brugte kineser batt( om det passer skal jeg ikke kunne sige)
alle laver godt og skidt
det var min erfaring køber stadig ikke bosch aku
peer1have
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Kina et pt. dem der laver de bedste batterier til prisen. så det skal nok passe.
men i det hele taget skal man helst undgå bosch grøn serie og deres blå GDS produkter. det er bare ikke så godt.

Jacob
Jeg har som flere andre blandede erfaringer med bosch. Deres stiksave er fine(har både en blå og en grøn) og deres grønne excenter PEX400 fungere fint. Men når det kommer til rundsave og kap-geringssave stinker de for vildt. Har en PKS54 hvor vinkel instillingen passer som snot og det virker vinkel er belastningsafhængig. Har også en PCM 8 S hvor det ene rør hælder i forhold til det anden så hvis den slutter på en anden vinkel end den starter. De er sgu ikke pengene værd. Har begge fået gode karaktere i "gør det selv" bladet men tvivler efterhånden på deres uvildighed.

/Lasse
hn værktøj.!

gevindværktøj til vvs arbejde er noget rene "lort" de blå metalkasse.
med 1" glup til ½" eller mindre.!
Billig Dewalt Akku boremaskine fra Bauhaus... sæt med 2 batt og maskine i en kuffter til 800kr eller sådan noget..

NØJH noget knald... batterierne kan ik holde strøm og maskinen var lynhurtigt slidt op i de lejer eller gear der holder akslen...

Og jeg bruger det kun til hobby...

jeg har stadig "legetøjet" endu en powercraft 12 volt. til 128 kr.
fra jem & fix. den virker endu.! men dens primære jop er under hagen
forand tv.et men den kan snart ikke holde på strømmen længere.!
den er snart 1 år gammel.!

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også