Jeg hader kvinder der klager over smerter når de føder.

De skulle lige vide hvordan en mand har det, når han er rigtig forkølet.

tongue

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Han er ved at dø og forstår ikke hvorfor konen ikke ringer 112

Sniffer  
Ja, og mens vi ordner hele verdenssituationen og derfor nødvendigvis bliver trætte og må ha' en middagslur om søndagen og så et par øl, kan de bare gå og hygge sig med at gøre rent og lave lidt god mad, uden at have noget at tænke på.

Bliver vi værdsat for det? NEJ!

Kurt

Mvh. JørgenE
Det gør vi nemlig ikke nej.

Jeg får helt ondt af den stakkels mand. jeg har selv lige været døden nær af influenza, snøft snøft.
Hej I seje mænd...

Nej det er da meget muligt at de dér veer kvinderne "ømmer sig over" er noget værre ynk i jeres verden...

Men jeg ville da gerne dele med jer, for 42 timer i selskab med 8 jordmødre i veer, og smerter der er "lidt" værre end en dum forkøelse, tja..., men herren har vel valgt dem der kan tåle mosten ifht. at føde børn, så lad bare de seje komme til, men indrømmet, jeg er nu ikke voldsomt hooked på en omgang mere, i smerte- h......, underligt at denne jord er så overbefolket, men det er vel fordi, vi egentlig ikke hved en pind om hvad de søde minutter vil føge med sig 9 mdr. efter...

God sommer venner...

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
"De søde minutter" Du er da ikke ret godt gift Siff :lol: :lol:

Er det ikke noget med at alt under 2 timer er sjusk. 8)
Annonce
42 timer om at føde et enkelt barn cry cry :roll:

Mon ikke det meget godt beskriver hvorfor kvinder begynder at gøre sig klar til at drage til fest kl 18, allerede før middag og alligevel ikke er klar kl 18 8)

Nej vi mænd vil jo kunne nå at se lidt TV og drikke et par pilsnere og ordne verdenssituationen over hækken sammen med naboen, tæmre lidt havemøbler sammen og alligevel være klar 20 min før nødvendigt :wink:

MVH Njord
Helt enig Njord, men altid skal jeg huske hende på at lægge mit tøj frem nystrøget, så ikke jeg skal spilde tid på det når kampen er færdig og der er et kvarter til vi skal afsted.
Det er u-udholdeligt, at man skal være opmærksom på alt.

Mvh. JørgenE
Dagens ord:
Først skabte gud originalen - men ret hurtigt efter sendte hen en ny og forbedret SE på markedet, som var renset for alle fejl (der har ikke været behov for forbedringer siden) :wink:

God bedring med div. livstruende vira...
Hmmmmmm-----ham Adam var da vist lidt af en pivskid (som visse andre)
Må jo gi Zephirine ret---man laver vel en prototype før den perfekte udgave kommer på markedet :lol: :lol:
sniffer

Sniffer  
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis