Jeg hader kvinder der klager over smerter når de føder.

De skulle lige vide hvordan en mand har det, når han er rigtig forkølet.

tongue

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
De skulle lige vide hvordan en mand har det, når... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror virkelig vi har fat i noget som kan bringe sindene i kog...

Siden 60'erne har vi kvinder jo bare råbt og skreget fordi vi syntes vi har fået nok, og det vi var gode til og stod for blev smadret... hvem gider at stå hjemme ved "kogegryderne - opvasken - de snottede unger mv.", når det ikke bliver værdsat, men bliver opfattet som en forventning, at det fungere da bare som ved et trylleslag...

Jeg skulle hilse og sige at det gør det ikke, og kvinderne lægger faktisk rigtig mange kræfter i at få baglandet til at fungere, og det er det vi ønsker for hele vores familie, så vi gør det bare gang efter gang, og håber selvfølgelig på at vores nærmeste sætter pris på det...

Men ja det er da noget akavet noget at sige til sin kvinde, det har du da gjort rigtig godt, og mange vil da hellere undvære deres højre arm end at sige sådan noget "pladder som jo bare er noget de da burde vide i forvejen"...

Er der dog noget skønnere end at få et projekt til at lykkedes som man har stået sammen om at få løst, egentlig tror jeg det ikke...

Lad os dog annerkende at vi er forskellige og vi har brug for hinanden, så denne verden kan blive et bedre sted at være for os alle sammen... og vi holder op' med at svigte vores børn fordi vi skal køre "matcho-kamp af på hinanden", som vi alle i sidste ende vil tabe...

mhk
Siff

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Citat fra siff


cut
hvem gider at stå hjemme ved "kogegryderne - opvasken - de snottede unger mv.", når det ikke bliver værdsat, men bliver opfattet som en forventning, at det fungere da bare som ved et trylleslag...
cut

Tjae, det gør jeg rent faktisk. Men jeg gør det ikke udfra devicen om, at det skal værdsættes. Det er meningsfuld beskæftigelse i mit liv lige nu krydret med mine interesser.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis