Jeg hader kvinder der klager over smerter når de føder.

De skulle lige vide hvordan en mand har det, når han er rigtig forkølet.

tongue

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
De skulle lige vide hvordan en mand har det, når... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hov Hov piger nu skal vi ikke være for grove ved mændene, for I skal tænke på at de trods alt "kun" er mænd, så hvad kan man forlange. :wink:

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Det ved jeg svaret på:

Det er for at komme ned på mandens plan.

det med over og under mennesker det dur ikke.

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Fynboen har helt ret, kære Jørgen. Den mest graverende fejl ved originalen var, at intelligensen/hjernen fysisk var placeret alt for lavt :wink:
Hej
Zephirine...VAR, at hjernen var placeret for lavt.....øhhh....er den måske ikke stadig det?????? :oops:

Sniffer  
Annonce
Citat fra fynboen

Det ved jeg svaret på:

Det er for at komme ned på mandens plan.

det med over og under mennesker det dur ikke.


Hmmmm, mærkelig indstilling, at man vil bevæge sig ned på et andet plan, det virker da ikke særligt klogt. I burde da i stedet forsøge at hive os "mindre intelligente" op på jeres plan eller hur :lol:

Desuden kan det med fødsler da ikke være så slemt, eller også er I kvinder ikke bemidlet med en særlig god hukommelse, for de fleste af jer hopper da gladeligt i igen med begge ben, når det handler om at få flere børn.
Bevares jeg skal være den første til at erkende, at kvinder må føde deres børn med smerte, jeg er bare træt af, at det altid er det vi skal høre om, hvis vi føler os lidt sløje eller utilpas, det er som om, at vi bare ikke må være det mindste syge, det er altid jer der skal have det værst, eller måske er det bare fordi, at I VIL ha' det sidste ord.

Ikke mere fra mig her. :wink:
Hvor ville verden være grå, hvis alting var lyserødt... :roll: :wink:

Carsten, er det nu, jeg skal sige "Du får ret og..." :wink:
Det er nu en lidt sjov dialog vi her har...

Hvis vi mennesker nu kikkede lidt i "manualen", ville det måske gå lidt lettere alt sammen...

I stedet for at vi bilder os ind, at vi hver især skal kunne alt ting, det ved vi jo godt inderst inde, ikke kan lade sig gøre, fordi vi er altså skabt forskelligt, og det er der en helt genial grund til...

2 der subblere og bakker hinanden op er nemlig noget af det stærkeste der findes...

Hårdt arbejde?..., ja, men gevinsten vil stå i mål dermed, når vi er vågne og gir' hinanden den omsorg og opmærksomhed vi hver især "skriger på"...

Mændene er bare født til at være de seje / beskytterene / dem der klare ærterne og tager action på praktiske ting, og den fedeste drivkraft de kan få, er en partner der påskønner deres indsats og roser dem for det...

De hader at vi kvinder "øffer" om det samme problem igen og igen, og deres hjerne går helt i sort, og så ender det med de finder et eller andet praktisk de kan gøre, for at arbejde sig ud af fustrationerne...

Nøgle til din mands hjerte!!! Ros ham for det han tage action på, og han vil elske det og dig...

Og vi kvinder er jo noget mystisk noget ( i mændenes øjne ), og de lære nok aldrig at forstå os, for bedst som de tror de har tjeck på det, opdager det, at nu kommer der pludselig noget nyt, ja men altså..., ka' de da ikke bare gøre som os mænd, det har vi så prøvet i årevis, men det dur' jo heller ikke rigtig, der blir' alt for meget kamp til stregen...

Nej, nøglen til kvinderne er egentlig, at beskytte dem, passe godt på dem, elske dem...
elsk dem for alle de små ting de på mirakuløs vis får ekspederet midt i deres "dobbelt-liv" som udearbejdende og hjemmearbejdende...

Uden kvinderne havde vi ikke de hyggelige ting...
For de drager omsorg for alt og alle, skaber hyggelige rammer mv...

Så kære mand, hold ørene stive, og lyt til de signaler der kan gøre din kvinde glad..., mange kvinder bliver vildt glade for en overraskelse ex. en buket blomster - en lille ting - en weekend tur, med nogle annerkende ord "jeg er vildt glad for du gjorde det og det, det havde jeg ikke selv tænkt på, men det var ex...ex...

Selvfølgelig er det sejt at føde vores børn i smerte, men vi glemmer den hurtigt igen, ja det er rigtigt, og er man så så heldig at ens mand er ved siden af en selv om de er vildt rundt på gulvet fordi der tilsynelandende ikke er meget andet de kan gøre end at holde i hånden, puu ha, så de har altså også en hård fødsel på deres måde, for de vil jo gerne klare ærterne i et snuptag...

Øhh, det var lige hvad jeg havde lyst til at bidrage med...

lad os så sammen og få knakket den dybt kedelige kurve, som har taget raketfart i skildsmisser, og meget andet...

Mit ønske er at vi forstår at vi har brug for hinanden, at leve alene er vi ikke skabt til...

mkh
Siff

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Jaaha Siff lige netop. Det eneste jeg var/er træt af, er det evindelige kævl der er mellem mænd og kvinder om hvem der er bedst, har mest hjerne osv, også selvom det er sagt i sjov. Vi har brug for hinanden og sådan er det, skulle vi så ikke bare lade være med at gå hinanden på nerverne, i hvert fald bare engang i mellem :lol:

Zeph. jeg vil ikke ha' ret, hvis jeg ikke har det :lol:
Jamen OK Carsten. Det er i virkeligheden urkomisk, at jeg deltager i denne "debat". Jeg har nemlig yderst sjældent oplevet "den store afgrund" imellem mænd og kvinder. Min deltagelse er ren og skær karikatur/skæg og ballade.

Kære venner det handler ikke om at løse mysterier. Det handler om at finde sig selv som menneske og handle derudfra istedet for konstant at søge sig bekræftet i andres formåen eller mangel på samme.

Vi lever i et land, hvor det er muligt at realisere sig som menneske, hvis ikke man hænger sig i overfladiske popforbilleder. Det er også LDS et rigtig godt eksempel på.

Forskellighederne danner mosaikken.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis