montageskum på vinduer

Jeg havde et mindre uheld ved brug af montageskum, da jeg satte nye vinduer i. Der kom skum nogle steder på træværket. Er der nogen gode ideer til hvordan jeg får det af? NB! vinduet er malet fra fabrikken, så hvis jeg skal slibe skal jeg male om - det er jeg ikke interesseret i. Dana-lim skulle have lavet noget der kan opløse montageskum - virker det?
mvh
EPKO
Jeg havde et mindre uheld ved brug af montageskum... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Thomasb

Til alle dine spørgsmål: Ja

Jeg forstår ikke hvad du mener med forfatter hos BYG-ERFA og reklame i den forbindelse.

Jeg gentager lige endnu en gang:

Kopi:
Jeg sidder faktisk inde med en opfordring fra Byggeteknisk Erfaringsformidling (BYG-ERFA) om at indsamle oplysninger om dokumenterede skader på grund af anvendelse af polyethanskum ved vinduesmontage.
Jeg har som bekendt ikke selv kunnet finde nogle, så jeg vil gerne om du og andre vil skaffe mig den fornødne dokumentation!

------------------
www.orla-nautrup.dk
Det jeg mener med forfattere er, at du som forfatter af BYG-ERFA blade, skal stå på BYG-ERFA's hjemmeside under forfattere: http://inm34.inmshop.com/bygerfa/inmscripts/aoSearch/StaticPage.asp?PageID=508

Du er måske ikke forfatter af BYG-ERFA?
Er der noget jeg har misforstået?

Det er da god reklame at stå på en side, hvor forfattere af BYG-ERFA blade er.
Det udstråler da at man ved noget.

Mvh
ThomasB
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hej Alle !
For at vende tilbage til det oprindelige spørgsmål.
En af mine kolleger ville sikkert gerne have kendt Dana produktet, der kan opløse skum. For nogle år siden skulle han bruge en engangsskumbeholder. Den var defekt, og eksploderede i hænderne på ham.
Heldigvis skete der ikke noget alvorligt udover, at han måtte barbere hår, skæg og øjenbryn af. Resten i ansigt, på hænder og arme tog det ham flere uger at få slidt af.
Nå, det var nu ikke kun ment som en spøg. smile Det kunne jo være gået gruelig galt, og oplevelsen er også en bekræftelse på, at det skum ikke er for os almindelige "gør-det-selv" folk.

Hilsen
Grif
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også