Vand i miniformat i haven

I min have mangler jeg lidt vand. Altså ikke lige nu, for den er dækket af et tykt lag sne og mere daler ned lige nu :lol:

Jeg kunne godt tænke mig at lave noget med vand, hvor jeg kan hygge mig med lyden og fuglene kan få sig en slurk i sommerheden. Det skal ikke være en havedam eller vandfald. Men noget småt med lidt liv i.

Har I andre lavet noget i den stil i jeres have?
I min have mangler jeg lidt vand. Altså ikke lige... Vis hele indlægget
35 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej alle sammen
Jeg vil gerne komme med en lille indskydelse.
Hvad angår kobber rør,er det nemt at arbejde med ,
men det afgiver en eller anden form for gift.Hvis man
skal have en form for fisk er det ikke smart.
Jeg glemmer ikke en oplevelse en bekendt havde
da han lavede en boblevæg i sit akvarium med kobberrør.
Først døde fiskene så døde planterne.
Bare en lille indskydelse,i jeres gode debat.

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
Zephirine:

Jeg har (som en af de få) ikke blandet mig i denne debat før nu, men jeg har et par kommentarer.

Risten ovenpå murerbaljen er sådan noget elefantrist lignende, den skal kunne bære stenen.

Fibertex er ikke godt, hvis det når ud til den omgivende jord virker det som en væge så vandet forsvinder, det man normalt bruger ligner fluenet.


Hilsen Aksel
Jeg siger mange tak for hjælpen, Aksel. Vil så nok forsøge mig med noget kraftigt fluenet, som ikke rigtig var en succes til vinduerne sidste år.

Også tak til dig Leo. Da ingen har sagt din bekendts oplevelse imod, så er kobber droppet. Det var jo ikke meningen, at havens fugle skulle ligge med stængerne i vejret ovenpå en lille forfriskning :shock:
Citat fra Zephirine

I min have mangler jeg lidt vand. Altså ikke lige nu, for den er dækket af et tykt lag sne og mere daler ned lige nu :lol:

Jeg kunne godt tænke mig at lave noget med vand, hvor jeg kan hygge mig med lyden og fuglene kan få sig en slurk i sommerheden. Det skal ikke være en havedam eller vandfald. Men noget småt med lidt liv i.

Har I andre lavet noget i den stil i jeres have?


Hej Zep!

Har i een "Byggekram" på øen?

I så fald, så prøv dette link http://www.byggekram.dk/graphics/PDF/Tilbudsaviser/u16/u16_s.pdf
Tilbudsavisen skal du måske bladre i, men se side 4, vedr. dit vand :oops: :oops:

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Jamen det har vi da :shock: biggrin

Jeg takker og bukker. Det ser jo dejlig nemt ud.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også