www.netfliser.dk

Pas På! sad
Et gammelt indlæg har tidligere omtalt www.netfliser.dk.
Jeg bestilte 62 m2 40x40 betonfliser gennem dette firma, og betalte forud (hmmm), men fik kun leveret mine fliser fordi deres leverandør forbarmede sig over mig og leverede på trods af at www.netfliser.dk ikke kunne/ville stille den krævede bank-garanti...så...

Desuden løj firmaet adskillige gange undervejs i forløbet, beskyldte Wevers for at have leveret et forkert sted (også en løgn) og svarede konsekvent ikke på telefonopkald.

UNDGÅ DETTE FIRMA

Claus
Pas På! Et gammelt indlæg har tidligere... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis man som "næstformand" et eller andet sted i systemet - kan have tid til at sidde og kommenterer alle muliges gode og dårlige indlæg - så kan man vel tale om "kedsomhed", er ikke klar over om nogen af jer har handlet hos Netfliser.dk da I jo helt bekvemt ikke lægger identitet frem på siden.

Fik en mail her til morgen fra de kunder som egentligt synes de havde gjort os en tjeneste ved at skrive om deres positive oplevelser ved at handle, men det skulle de så ikke ha` gjort, var deres slutbemærkning.

Men skriv i bare videre - I der keder jer - Netfliser.dk lever et godt og sundt liv med eller uden jer.

Mogens Hansen

Mogens Hansen

Jeg havde også googlet netfliser og var meget betænkelig. De havde dog et rigtigt godt tilbud - halv pris på præcis de fliser jeg skulle bruge. Hvilket i øvrigt var en udskrivning på næsten 20.000 kr.

Jeg ringede til netfliser og talte med dem om de noget dårlige oplevelser kunderne havde haft de tidligere år og gav udtryk for mine betænkeligheder ved at handle med dem.

Da tilbuddet nu var virkelig godt og dermed fristende, valgte jeg at pringe ud i det og aftalet med netfliser hvornår vognmanden skulle komme, og at han skulle læsse de mange fliser ind over min hæk - så han skulle have en kran på lastbilen.

Og så ventede jeg ellers med spænding og havde taget fri på leveringsdagen.

Jeg må sige, at jeg overhovedet ikke havde problemer med netfliser, for de leverede til aftalt dag og hejste de 90 kvardartmeter fliser ind over min hæk.

Sammenfatende har jeg altså kun stor ros til firmaet - leveret som aftalt og til tiden! Håber også det går andre sådan nu fremover, da netfliser har nogle gode priser og tilbud.

Ole

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis