www.netfliser.dk

Pas På! sad
Et gammelt indlæg har tidligere omtalt www.netfliser.dk.
Jeg bestilte 62 m2 40x40 betonfliser gennem dette firma, og betalte forud (hmmm), men fik kun leveret mine fliser fordi deres leverandør forbarmede sig over mig og leverede på trods af at www.netfliser.dk ikke kunne/ville stille den krævede bank-garanti...så...

Desuden løj firmaet adskillige gange undervejs i forløbet, beskyldte Wevers for at have leveret et forkert sted (også en løgn) og svarede konsekvent ikke på telefonopkald.

UNDGÅ DETTE FIRMA

Claus
Pas På! Et gammelt indlæg har tidligere... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Deres hjemmeside virker da fint hos mig. Det drejer sig om: www.netfliser.dk ikke??

 

Christian

Jo lige netop, så har de nok bare haft den nede for maintainence..

Håber da at få pengene tilbage, deres hyletone på telefonen var måske en tilfældighed, ska jeg ikke kunne sige, nå men min hensigt med dette indlæg var blot at oplyse om vores ærgelige oplevelse, resten må folk selv om, hvor de vil handle osv :-)
Citat fra RØRsmed

Handel på nettet skulle jo være 99% sikker hvis man betaler med dankort så op i banken og snak med dem.(PB Sendt til Bo)


Det er det også. Såfremt du har betalt med Dankort kan du få PBS til at trække det fulde beløb tilbage, og forhandleren bliver naturligvis faktureret for gebyrer.

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
Jeg tror ikke man skal ringe så meget - skriv hellere et anbefalet brev, f.eks. i stedet for 3. opringning.
Jeg har lige nu fået den 3. udsættelse fra en eshop fordi varen er i "restordre". Det er så ok fordi de selv gør opmærksom på det, men hvis jeg intet hørte efter den lovede leveringsdato var overskredet og en telefonisk rykker ingen virkning havde, ville jeg selv lave noget på tryk.

Mogens
Nå jeg fik ikke mine penge i dag som Netfliser.Dk havde lovet

Ringer selvfølgelig til dem, men historien gentager sig bare, ligesom med fliserne.

Netfliser.Dk "Jammen det kan vi ikke forstå for dem har vi sendt (på en check)"

Spørger dem om hvad vi skal gøre ved det, hvortil de savre at de vil efterlyse det hos postvæsnet ?????
Jeg bliver selvfølgelig sur og siger jeg vil ha mine penge NU Hvortil de svare " jammen hvad vil du ha vi skal gøre, vi har sendt pengene, jeg svare dem at jeg ikke har fået dem og de kan få mit konto nr så de kan sætte pengene ind på min konto, men det vil de ikke. SUK

Jeg har nu rettet hendvendelse hos min bank, det man gør er at man beder dem om at lave en "Indsigelse"

Det vil sige at banken i samvær med PBS beder firmaet om at betale pengene tilbage, der kan selvfølgelig godt gå noget tid med sagsbehandling osv, men det lød på banken som om at jeg nok skulle få mine penge igen, vil nu se det før jeg tror det.
Alt om alt havde jeg overført pengene til dem på deres konto og ikke betalt med dankort over nettet, havde sagen været en hel anden, så skulle jeg igennem politiandmeldelse osv og *suk* men fordi jeg har handlet med dankort over nettet er det nu banken og PBS der går ind og tager over..

Men til jer der læser denne post for jeres egen skyld la vær med at handle hos www.netfliser.dk
De har ikke ændret sig det mindste og de fusker dig bare og holder dig hend med snak, du får ikke dine varer og de beholder dine penge.

Venlig Hilsen

Bo Nilsson
Annonce
Hej Bo

Rigtig sørgelig situation du sidder i, og det er sur røv for andre udbydere på nettet idet det giver det at handle over nettet et rigtigt dårligt ry. Man må desværre bare konstaterer der stadig er mange brodne kar derude stadigvæk, selvom der er blevet luget godt ud i dem (kan være fordi de selvsamme personer blot åbner en ny butik?)

Men såfremt man har betalt via dankort skulle man være dækket godt ind, idet PBS kan trække handlen tilbage.

Det er straks meget værre hvis man har lavet en regulær bankoverførsel, så er det op af bakke.

Jeg har selv været ude for en ligende sag med et firma som solgte vitaminer/sports tilbehør, leveringstiden skulle ifgl. dem være "et par dage" der gik 14 dage og kunne se de havde trukket beløbet på min konto, men havde ikke fået min vare. Jeg kontakter dem og pakken skulle være afsendt og lige på trapperne, der sker intet. Jeg siger enten så har jeg pakken indenfor 1 uge ellers får jeg PBS til at tilbageføre pengene og de bliver faktureret for evt. gebyrer osv (synes 1 uge er rimelig tid til enten at sende en ny vare eller tilbageføre pengene) Der sker intet og PBS tager over og jeg får pengene tilbage på min konto, og de mister en kunde for fremtiden og negativ omtale.

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
Jamen er det egentligt ikke utroligt at der findes den type menesker der render rundt og tror at de har opfundet de vise sten, og nu skal de så malke alle vi dummernakker.
De tænker slet ikke over hvordan det føles for vi andre når de svindler flere tusind kroner fra os. de er totalt kolde i R...
De burde sendes til Sibirien for at hukke kul med en blød gummihammer !

V.h. Håndværkeren
Goddag Bo Nielsson

Først og fremmest beklager jeg at du har haft en dårlig oplevelse med Netfliser.dk.

Uanset hvor højt et serviceniveau vi synes vi holder - så sker der fejl - også hos os - en telefonbesked bliver ikke svaret - og information går tabt - men 99,9 % af vore kunder oplever heldigvis at kunne gennemføre en problemfri handel - og vender tilbage gang på gang.

Netfliser.dk har igennem sommeren desværre mistet 2 rutinerede medarbejdere, som pga. travlhed ikke kunne klare presset - dette har ikke været befordrende for serviceniveauet i en periode - men vi har da "klaret os igennem" - og så må vi jo tage de "smæk" det gir - og selvfølgelig beklage den situation som har været - men absolut ikke er et retvisende billede af Netfliser.dk

I øvrigt bør det vel,for fuldstændighedens skyld, bemærkes at Bo Nilsson har modtaget sin fulde tilbagebetaling fra Netfliser.dk. i overensstemmelse med reglerne for det.

Med venlig hilsen
Netfliser.dk
Mogens Hansen

Mogens Hansen
mad
Vores historie er den samme som de andres.
Vi bestilte 59 m2 fliser 40x40 15/4-2008, de blev betalt med det samme vi fik fakturaen. Vi sendte en mail til netfliser og sagde at vi nu havde betalt og for at spørge om de kunne tage nogle europa paller med retur, og fik svar dage efter at det kunne vi ikke.
Siden har vi ikke kunnet komme i kontakt med dem, de tager ikke telefonen selv om man ringer i telefontiden mlm. 10-14 er der stadig telefonsvarer på.
De svarer ikke på mails.
Da der var gået 3 uger med det, tog vi over til dem fra Hillerød til Fyn. Vi fik at vide at fliserne ville komme dagen efter - senes 2 dage efter, vi har stadig ikke modtaget dem.
Nu er vores tålmodighed sluppet op mad ikke alene har vi mistet en masse penge som vi havde sparet op, vi har også fået ødelagt en ferie der skulle bruges til at lægge fliser i, og fylder 2 parkeringspladser på vejen (til gene for de andre beboere på vejen) med de chauser vi har modtaget der skulle lægges sammen med fliserne.
Vi kan absolut ikke anbefale andre at benytte netfliser og vil fortælle dette til alle der gidder hører.
Dette firma ødelægger nethandel for andre firmaer, det kan godt være at vi tænker os om en anden gang, før vi handler på nettet igen.
Hilsen
wibo
Citat fra Wibo

mad
Vi bestilte 59 m2 fliser 40x40 15/4-2008, de blev betalt med det samme vi fik fakturaen.
...
Dette firma ødelægger nethandel for andre firmaer, det kan godt være at vi tænker os om en anden gang, før vi handler på nettet igen.

Forhåbenligt betalte du med Dankort da du bestilte via nettet? Som det fremgår af tråden er man godt stillet hvis man gør det i stedet for at indbetale via bank eller check. Og gør man det generelt, har man ikke noget at frygte med nethandel.
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis