www.netfliser.dk

Pas På! sad
Et gammelt indlæg har tidligere omtalt www.netfliser.dk.
Jeg bestilte 62 m2 40x40 betonfliser gennem dette firma, og betalte forud (hmmm), men fik kun leveret mine fliser fordi deres leverandør forbarmede sig over mig og leverede på trods af at www.netfliser.dk ikke kunne/ville stille den krævede bank-garanti...så...

Desuden løj firmaet adskillige gange undervejs i forløbet, beskyldte Wevers for at have leveret et forkert sted (også en løgn) og svarede konsekvent ikke på telefonopkald.

UNDGÅ DETTE FIRMA

Claus
Pas På! Et gammelt indlæg har tidligere... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har pt. samme problemer med netfliser.dk. Jeg er lidt imponeret over at netfliser.dk forsøger at forsvare sig i dette forum når de blot fortsætter med den dårlige forretningsførelse. Jeg bestilte 42m2 herregaardssten og nogle kantblokke og betalte godt 6000 kr. 26 juli hvorefter netfliser.dk udelukkende besvarede alle telefonopkald via en telefonsvarer der sagde at de havde ferie til 4 august. Ok - folk skal jo have ferie - jeg havde planlagt at lægge stenene i slutningen af min ferie og det blev der ikke noget af (de havde lovet 5-6 dages levering). Telefonsvareren hos netfliser.dk fortsatte med samme feriebesked til 20 august hvor jeg pludselig blev ringet op og fortalt at de ikke kunne levere og de ville føre mit indbetalte beløb tilbage. Dette er til gengæld ikke sket og nu ser jeg ikke anden udvej end at melde firmaet og Mogens Hansen til politiet for bedrageri (har heldigvis en kontakt hos politiet i Odense). En anden mulighed kunne være at føre en konkursbegæring mod netfliser.dk. Det koster 750 kr. at starte sådan en sag har jeg læst - er der nogen der kan rådgive om det? Hvis netfliser har lyst til at besvare dette indlæg synes jeg først I skal bruge tiden på det efter I har tilbageført mine penge.

Henrik97

KÆRE KUNDER

Ja – Netfliser.dk har haft problemer- store problemer – men de er nu den 1. september løst 100 %

idet selskabet har fået en længe ventet kapital/ledelsespartner.

Som udgangspunkt var vores fornemste opgave at sørge for at ingen mistede penge – og det har vi klaret – selv om det her på siden ser anderledes ud – så har alle enten fået varer  eller penge retur - vi er vel vidende om at rigtigt mange er blevet sure og gale og det er vi meget kede af – men det har ikke været muligt at gøre tingene ret meget anderledes end vi har gjort det – i så fald skulle have lukket ”butikken” – og det havde kostet både for kunder og leverandører – og vi troede på det ville lykkes – og vi troede rigtigt.

Netfliser.dk vil gerne ”råde lidt bod” iblandt dem som i de sidste 3-4 mdr.desværre har haft en dårlig oplevelse – derfor har vi oprettet en mailadresse -  BROKDIG@NETFLISER:DK  hvor du har mulighed for at fortælle kort om din dårlige oplevelse – og vi får mulighed for at returnere en lille ”plaster på såret” gave.

Skulle der være en kunde vi har overset i vores oprydning – bedes De venligst melde tilbage på denne mail – så ordner vi tingene !!!!

Med venlig hilsen

Netfliser.dk

Mogens Hansen

 


Mogens Hansen

Til Mogens Hansen

Så håber jeg meget at du reagere på den mail, jeg har sendt jer i dag vedr ordre nr 6331 og manglende returnering af vores penge.

Vi har ligesom alle andre på siden her, ikke kunnet komme i kontakt med jer overhovedet.

Lotte Sønderstgård

 


Sønderstgård
Til Mogens Hansen

Jeg må sige at når jeg læser om alle dine problemer fra tidligere - så har du/i udviklet butikken godt - vi er nu 4 her på vejen som har bestilt inden for 2 måneder - og vi har allesammen fået en vildt god behandling -
der blev samlet paller op fra hver sær og kun kørt en gang - dethele kom til tiden og så er det jo rart at det er lidt billigere det hele - smart ide med den facebookrabat - jeg har iøvrigt lige bestilt nogle galaxy fliser der kom som tilbud inde på facebook - håber det går jer godt - hils Betina, hun ved hvad god service er.

Peter Henriksen
Kald det kedsomhed. Men jeg prøvede at søge på Peter Henriksen i Faaborg. Både på eniro, Krak og google...
Alle steder gav det samme resultat = 0

Netfliser må have desperat brug for positiv reklame, når de begynder at indrykke sådan nogle indlæg!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Annonce

Goddag med dig Næstformand - jeg ved ikke hvorfor du tror vi bor i Fåborg - men vi bor altså i Odense - og det er da ganske rigtigt at Netfliser synes vi skulle skrive herinde når vi nu var så tilfredse. Og det har vi så gjort.

Helt fint, Peter. Jeg tog nu bare nummeret fra din lokation 5600 og det er vist ikke Odense...

Det er jo sket flere gange at nassende og useriøse firmaer har oprettet en ny profil og skamrost sig selv i første indlæg. Men det er vel ikke tilfældet her så?

Der skal dog en del flere positive udmeldinger frem, før jeg overhovedet ville overveje sådan et firma!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Skrevet af Næstformanden den 24-04-2009 20:29
Helt fint, Peter. Jeg tog nu bare nummeret fra din lokation 5600 og det er vist ikke Odense...

Det er jo sket flere gange at nassende og useriøse firmaer har oprettet en ny profil og skamrost sig selv i første indlæg. Men det er vel ikke tilfældet her så?

Der skal dog en del flere positive udmeldinger frem, før jeg overhovedet ville overveje sådan et firma!!

Næstformanden


Lige nøjagtigt!

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Godag netfliser, men ikke mindst farvel, jeg ville aldrig, efter at ha læst disse indlæg, "engang" overveje at gå ind på jeres hjemmeside.....

I øvrigt kan jeg godt forstå næstformandens tvivl!

/nosi
Godag netfliser, men ikke mindst farvel, jeg ville aldrig, efter at ha læst disse indlæg, "engang" overveje at gå ind på jeres hjemmeside.....

I øvrigt kan jeg godt forstå næstformandens tvivl!

/nosi


+ 1


Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis