Bagemaskine

Erfaringer med bagemaskiner ønskes.

Hvilken er et godt køb - og hvilken er ikke?

Hvad bør jeg være opmærksom på?
Erfaringer med bagemaskiner ønskes. Hvilken er... Vis hele indlægget
184 svar
 Følg tråden
Der er 180 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

  Lidl´s bageblandinger er også gode - men de har lavet ´"produktudvikling" på rugbrødsblandingen - den er ikke nær så velsmagende som før - og der er heller ikke så meget rugmel i som tdligere. Men man kan altid selv forbedre smagen med tilsætning af f.eks. kommen, lidt hørfrø, 5-kornsblanding m.m. 1 sp.sk olie gør også, at brødet ikke bliver så hurtigt tørt...

m.v.h. elverkonen

Tjae... Det mest rigtige sted må vist være i NETTO... der er nogle klare regler om at en brugsvejledning skal være på dansk, eller forståelig for en dansker...
Som jeg lige husker finder du kravene beskrevet hos www.forbrug.dk

PS har selv en sg kørende med LEGO på 5 måned... og de har lovet der kommer noget på dansk... Men intil videre har de ikke leveret varen :-( Men jeg fortsætter....

MVH Njord

MVH Njord
Jeg har prøvet at bage deres rugbrød og det så fint ud, men jeg spiser ikke rugbrød fordi det bekommer mig dårligt, istedet bager jeg Lidls landbrød men tilsætter lidt boghvedekerner og loppefrø for at gøre det mere fuldkorn. Som "fint" brød bager jeg iblandt solsikkebrødet men tilsætter ekstra solsikkekerner og lidt hakkede valdnødder for at piffe det lidt op. Jeg kommer altid lidt olie i når jeg bager.

Jeg har også prøvet blandingen fra de 4 gårde, det giver et pænt men lidt kedeligt brød der helt afgjort skal have tilsat noget for at blive interessant, men også møgdyrt.
jeg mangler en brugsanvisning til en Elvita 1061 bagemaskine er der nogen der kan hjælpe mig
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis