Bagemaskine

Erfaringer med bagemaskiner ønskes.

Hvilken er et godt køb - og hvilken er ikke?

Hvad bør jeg være opmærksom på?
Erfaringer med bagemaskiner ønskes. Hvilken er... Vis hele indlægget
184 svar
 Følg tråden
Der er 90 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej. Jeg er også ejer af en bagemaskine, og jeg er mere eller mindre enig med jer alle samen biggrin

Men der er vel ike en eller anden som har en opskrift på chokoladekage til sådan en?
Det håber jeg, at der er!
-Firben
Jow da, men der er sq ophavsret på den,
så den må ikke kopieres hertil :wink:

Sniffer  
Jeg har brugt bagemaskine i mange år, har nu gang i den 3. de to første blev slidt op.

angående rengøring, køb en dåse oliespray, den er genial, og kniven bliver så heller ikke i brødet. Og ja jeg må indrømme jeg kommer spand etc. i opvaskemaskinen. Det plejer at overleve.

Prøv at komme lidt spidskommen i det mørke brød, det giver en mere rugbrødsagtig smag.
Jeg har arvet en bagemaskine Funai Bagermesteren, der ser ud som R2 D2 fra starwars, med halv glaskuppel foroven, men jeg har ingen brugsanvisning, og har behov for at lære at programere den.
Hjælp kopi eller telefon 75323325 mobil 61710600
s3it

s3it
Jeg købte Mellissa maskinen i FAKTA efter jeg havde læst alle jeres indlæg… Og jeg er vild med den!!!
Men jeg kan ikke løsne æltekniven så jeg kan rengøre spanden ordentlig. Jeg har fuldt rådet i den medfølgende brochure om at lade spanden stå i blød, men det hjælper ikke… Den sidder simpelthen fast.
Nogen råd?
Annonce
Citat fra Firben

Hej. Jeg er også ejer af en bagemaskine, og jeg er mere eller mindre enig med jer alle samen biggrin

Men der er vel ike en eller anden som har en opskrift på chokoladekage til sådan en?
Det håber jeg, at der er!
-Firben

Den er nok ikke så sund, men den smager godt!!!

125 g margerine
250 g sukker
2 æg
225 g mel
25 g kakao
2 tsk bagepulver
2 tsk vanille
2 dl mælk/kakaomælk

Tilføj evt. lidt nøder, rosiner, chokolade stykker eller andet godt.

Jeg bager den på program 4. Dvs. æltning, hævning og bagning. Det tager ca. 1 time 40 minutter.
Jeg håber nogle herinde kan hjælpe mig. Jeg købte for lang tid siden melissa bagemaskinen i Fakta. Jeg læste meget på siden her og blev meget klogere af råd og vejledning. Nu er jeg kommet tilbage efter 3 mdr. ferie og har mistet min brugsanvisning... med ALLE OPSKRIFTERNE... suk. Jeg skal holde kæmpe fest og ville sætte min maskine i gang. Er der nogen som kan hjælpe mig med alle opskrifterne og især den opskrift som findes på et tre-kornsbrød. Håber nogle derude kan hjælpe mig.

Og hvis muligt måske hele brugsanvisningen...
Hejsa.

Er der nogen herinde der kan hjælpe med en dansk brugermanual til min bagemaskine.
Den jeg kæmper med er på tysk sad
Min bagemaskine er fra Netto, pris 299, mærket hedder:
AFK BM 2N

Jeg har prøvet at bage, og det blev godt, men jeg ville gerne lære alle programmerne at kende.

På forhånd tak.
Dorthe mail: [email protected]
nu er der også en bagemaskine i vores hjem, og jeg har med interresse læst denne tråd, men nogle bagninger er der lige et par spørgsmål jeg håber at få hjælp til

hvordan får man mere luft i brødet, så det ikke bliver så tungt ?
engang imellem synker toppen ned, hvordan undgår man det ?

Enjoy life - There's no refund smile
Der er yderligere 84 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis