Længste spørgsmål...

Hello

Nu har der været så meget snak om at nå et bestemt antal indlæg først, at blive bruger nummer dét og dét osv. Er der så ikke en præmie for at stille det længste spørgsmål også?

Så vil jeg gerne lige ha' den - check mit hegnsspørgsmål under "Lav-Hus" biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Hello Nu har der været så meget snak om at nå... Vis hele indlægget
146 svar
 Følg tråden
Der er 80 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra "anje"

Hej

Nå-så-det-tror du Jørgen biggrin
Ideen med et diplom er meget fin. Og hvis vi alle skal have glæde af det, så burde det være online, hvor diplomet automatisk blev opdateret med den aktuelle nr. 1

Mvh Anders

Rart at høre at I synes et diplom vil være en god ide, men hvis det skal være online må jeg melde pas. Det har jeg ikke en brik forstand på... desværre. God ide ellers

En papir udgave der fremsendes til vinderen kan jeg lave (og så sparer jeg jo portoen, eftersom jeg planlægger selv at vinde det ).

I spidsen igen

Pips

Marshmellows til folket
.......og en extra til mig :-)
Hvordan laver I de der fine rammer til citater?????
Det her er hvad der sker når jeg trykker på "citat" knappen ved et indlæg:

Citat fra "pips"

Citat fra "anje"

Hej

Ideen med et diplom er meget fin. Og hvis vi alle skal have glæde af det, så burde det være online, hvor diplomet automatisk blev opdateret med den aktuelle nr. 1

Mvh Anders

Rart at høre at I synes et diplom vil være en god ide, men hvis det skal være online må jeg melde pas. Det har jeg ikke en brik forstand på... desværre. God ide ellers

En papir udgave der fremsendes til vinderen kan jeg lave (og så sparer jeg jo portoen, eftersom jeg planlægger selv at vinde det ).

I spidsen igen

Pips

Marshmellows til folket
.......og en extra til mig :-)
Citat fra pips

Hvordan laver I de der fine rammer til citater?????
Det her er hvad der sker når jeg trykker på "citat" knappen ved et indlæg:

Citat fra pips

Citat fra anje

Hej

Mvh Anders

I spidsen igen

Pips
biggrin biggrin biggrin

Hej Pips
Prøv at trykke på "Citat" til højre i teksten. (Og se lige hvem der er på førstepladsen nu )

Mvh Anje
Citat fra anje

Hej Pips
Prøv at trykke på "Citat" til højre i teksten. (Og se lige hvem der er på førstepladsen nu )

Mvh Anje

Ja Anje, hvem :roll:

Mvh. Carsten
Jeg synes at vi skal stoppe her folkens :roll:

mvh.

Christian

Nyd livet.......lev i nuet.
Annonce
Så du kan få æren, no way :lol: :lol:

Mvh. Carsten
Hmmmmmmmm............

Sniffer  
hva, er det slut nu eller hva.... :mrgreen:

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
Hvad tror I selv :mrgreen: . Der er altid lige en, som ikke kan lade være med at lægge et indlæg, incl. mig sjælv :roll: . Men det kan da godt være det bliver for trivielt på et tidspunkt smile

Mvh. Carsten
Der er yderligere 56 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis