Længste spørgsmål...

Hello

Nu har der været så meget snak om at nå et bestemt antal indlæg først, at blive bruger nummer dét og dét osv. Er der så ikke en præmie for at stille det længste spørgsmål også?

Så vil jeg gerne lige ha' den - check mit hegnsspørgsmål under "Lav-Hus" biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Hello Nu har der været så meget snak om at nå... Vis hele indlægget
146 svar
 Følg tråden
Der er 70 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nope - dixie er den oprindelige sorte musik fra New Orleans - næsten altid glad og let. Det nærmeste vi kender den i dag i Danmark er Bajazzerne og Papa Bue. Mange af de andre orkestre har været nødt til at tage andet på deres liste, da det har en "downperiode" lige nu, mens der var hundredevis af klubber inden jeg lærte musikken at kende via mine forældre.

Dog kunne det glæde mig, at vel 1/4 af deltagerne på Femø ikke var gråhåret, så det går måske fremad igen.

Mvh. JørgenE
Nå, hvad kalder kalder man så det andet :?:
Som jeg nok hælder mere til end dixie, dog ikke helt ueffen.

Mvh. Carsten biggrin
Bajazzerne på Nyhavn er altså råhygge, Carsten. Jeg husker dem som var det i 1996 (eller var det i..., nå det var før vi fik børn :lol: )
Hold kæææft mand 1996, der var jeg jo stadig grøn i toppen (22) :lol: , det er jo 8 år siden, dengang var jeg mest til rock, hård rock og heavy rock, og så nogle afvigere ind i mellem som fx. Oscar Peterson biggrin .
Men okay, dixie jazz kan jeg da også sagtens holde ud at høre på 8) .

Mvh. Carsten

PS. :twisted:
Jeg var 24, bette knægt :lol: :lol: :lol: (kan endnu mærke brostenene i bagen...)

Men så har du sikkert hørt Oscar Peterson, Duke Ellington, Ella og alle de andre i radioen som barn ligesom jeg :?:
Annonce
Når jeg hører ordet "dixie", tænker jeg altid up-tempo, vaskebræt og banjo - det burde vel give lidt associationer. biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Jo jo, det ved jeg godt, jeg var fuldt med, da der blev sagt Papa Bue.

Mvh. Carsten
For nu at snakke om noget helt andet :lol:

Så glemte jeg at ønske igår aftes cry Lige inden sengetid futtede jeg som vanligt ud med hundebæstet og kiggede stjerner. Vupti et stk. enormt flot stjerneskud, der fik mig til at stå med åben mund. :shock:

Imorgen aften får hunden nok lidt længere tissetur, for da skulle der iflg. Tycho Brahe Planetarium være ekstra mange stjerneskud biggrin
Hej Zeph.

Du kan roligt regne med ekstra mange stjerneskud i morgen aften - da er det nemlig min dejlige hustru's fødselsdag. Og i øvrigt også vores bryllupsdag. Det er ret praktisk at de to dage er sammenfaldende, så er der bedre chance for at huske det hele. Omvendt er der jo også dømt dobbelt katastrofe hvis min hukommelse svigter mig. :shock: biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Jah hehe

Jamen så vil jeg sende jer et ønske imorgen aften, Flemming. Meeen jeg må jo ikke sige hvilket, for så går det jo ikke i opfyldelse :wink:
Der er yderligere 66 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis