Længste spørgsmål...

Hello

Nu har der været så meget snak om at nå et bestemt antal indlæg først, at blive bruger nummer dét og dét osv. Er der så ikke en præmie for at stille det længste spørgsmål også?

Så vil jeg gerne lige ha' den - check mit hegnsspørgsmål under "Lav-Hus" biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Hello Nu har der været så meget snak om at nå... Vis hele indlægget
146 svar
 Følg tråden
Der er 90 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, og derfor synes jeg at vi nu siger ......1.........2.........3........og........stop !

Mvh.

Christian

Nyd livet.......lev i nuet.
OK cristian_s

Sniffer  
helt enig....

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
Jamen okay da, så stopper jeg det her pjat, som jeg startede. Vi kan heller ikke blive ved med at give varmen skylden, og hvad vi nu ellers kan finde på, men det var nu sjovt så længe det varede. Der kom da også et par bud på alternative måder til at lave isterninger på, så helt dårligt har det da ikke været, men legen er hermed officielt slut.

Mvh. Carsten
Hva' Blev det så Carsten der vandt?

Hehe

Sommer hilsner

Peter

(liggende lurende bagerst i feltet, få så at sætte spurten ind)
Annonce
Æv sad , nu havde denne tråd ligget stille så forholdvis længe, så jeg troede folk havde accepteret at jeg havde vundet biggrin , men ikke nikke nej :? , så vi er på den igen :lol:

Og jeg fører igen 8) , gad vide hvor længe :wink:

Mvh. Carsten
Ikke ret længe :lol:

Sniffer  
jeg troede lige i et splitsekund :shock: at det var slut 8)

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
Det er det også 8) , men det er der ligesom ikke rigtig nogen, der har opdaget, derfor fortsætter det, og sikkert i det uendelige :lol: .
Jeg har set det samme spørgsmål på en anden side, og der er man oppe på 346 besvarelser, og det fortsætter, så jeg er efterhånden ved at være noget ked af sad , at jeg satte det igang, mest fordi jeg har indset, jeg ikke kan vinde cry , så jeg tror, jeg slutter med dette indlæg smile .

Mvh. Carsten
Okay, det her er mit sidste, det er besvarelse nr. 100 i denne tråd, så må det også være godt 8)

Tak for kampen :lol:

Mvh. Carsten
Der er yderligere 46 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis