Længste spørgsmål...

Hello

Nu har der været så meget snak om at nå et bestemt antal indlæg først, at blive bruger nummer dét og dét osv. Er der så ikke en præmie for at stille det længste spørgsmål også?

Så vil jeg gerne lige ha' den - check mit hegnsspørgsmål under "Lav-Hus" biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Hello Nu har der været så meget snak om at nå... Vis hele indlægget
146 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
isterninge problemet, hvordan går det med det? Fandt du en løsning?

Ellers hvad med at fryse noget vand i en eller anden form for plastik bøtte, tage et fast greb om en hammer dagen efter og gå lås på klumpen. Terninger bliver det nok ikke men knust is skulle jo også være så moderne.....
Det køler nok lige så godt biggrin

Og hun lægger sig i spidsen med et mulehår... :mrgreen:

Pips

Marshmellows til folket
.......og en extra til mig :-)
I øvrigt ganske meget taknemmelig for at man kan ændre sit indlæg og rette de pinlige stavefejl.
Man er vel ikke ved at lære blindskrift for ingenting...

Måske burde jeg bare læse korrektur inden jeg trykker på indsend...

Pips

Marshmellows til folket
Hej til jer alle!

Netop hjemkommen i lettere sveden tilstand fra Femø-festivalen (Dixi-jazz) nyder jeg endnu engang at gennemlæse hvad der er sket på siden, og Lav-Hus må vente til i morgen.

Og JørgenE stopper ikke muligheden for at stille spørgsmål og svar før jeg er sikker på at vinde, og lige nu tror jeg hellere jeg skal i seng, for det er da vist kun blevet til 6-8 timer siden torsdag, men jeg nyder jeres seance og har moret mig meget.

Vi kom for sent til bussen, og som man kan gøre på Femø stopper man så politiet derovre på øen, og han kørte os så til færgen da vi skulle hjem - alle elsker politiet på Femø og de elsker lejren, og har aldrig haft een episode.

Der har i 28 år ikke været eet slagsmål for man hygger sig og hilser på alle af de 2-3.000 man møder og alle hjælper alle, og hvor man på een festival lærer en masse at kende - skønt og livsbekræftende og kan anbefales, alle er søde ved hinanden, men det er meget vanedannende, så pas på - kom der første gang i 1976.......

Mvh. JørgenE
Det lyder godt nok råhyggeligt, JørgenE. Længe siden, jeg har lyttet til en god gang jazz, live. Selvom vi faktisk har en del rundt omkring på øen om sommeren.

Jeg selv var igår i Brændesgårdshaven - eller som den vel af hensyn til turisterne også hedder: Jo-bo-land. Ungerne tiltrækkes af de lækre vandlland. Men bagefter skal de over og lege. Mange af legeredskaberne er ældre end deres mor. Altid en fornøjelse at bruge en hyggelig eftermiddag der, hvor minderne ikke er pillet ned. Mange af tingene er de samme, som da jeg var en bette snottøs 8)

Idag går turen så til Balka Dyrepark/besøgslandbrug, hvor jeg var for første gang her i sommerferien. Der har været nogen blæst omkring det, da han ville have kænguruer og kalde det en dyrepark. Men sådan er det altså blevet. Lille sted med udvidelsemuligheder - inde mellem træerne på Balka. Jeg selv elsker at se de små præriehunde. Geder og kaniner må kæles, så jeg har hækletøjet med. OG så er der Gunnar, en lille mørk pony, som trækkes en lang tur rundt med ungerne på ryggen - og det er bare lykken.

Fortsat god søndag til alle - og nyd sommeren, mens den er her!
Annonce
ssshhhhh, hvis jeg nu sniger mig til det, er der sikkert ingen der bemærker, at jeg har postet det sidste indlæg.

Højt og Larmende: Hej JørgenE, jeg morer mig også højlydt over, når nogen tror de kan slå mig i at poste det sidste indlæg velvidende, at når dette er postet, står den næste på spring ha ha ha :lol:

Carsten

PS. FB, jeg tror nok jeg fik tre indlæg i rap før dig, prøv at se lidt længere oppe. :mrgreen:
Jamen snig du dig bare Benny - Zephi er her endnu :lol:

Og mens vi venter på FlemingB, så kan jeg da lige fortælle, at Balka Dyrepark også har ihvertfald ét stinkdyr...

Inden fantasien slippes alt for løs, så så jeg kuns et par missende øjne inde i en hule. Helt fint for mig. Der duftede ikke just af roser i dens omgivelser, så jeg behøvede ingen yderligere beviser :lol:

Præriehundene havde desværre også søgt skjul - velsagtens p.g.a. varmen - ligesom de fleste andre dyr.

Vaskebjørnen lå henslængt i solen og gad ikke vippe med så meget som et øre :roll: Den har i.ø. dobbelt hegn, så jeg formoder, at den er lidt bidsk (i gråvejr).

Meeen dværggederne er altid "til salg". Køb et plastkrus med foder for 5 kr. og du har selskab af en snes geder :lol: Vi fodrede nu igennem indhegningen, istedet for at kravle ind til dem. De store bliver nemlig en anelse overgearede, når der er mad i farvandet :roll:

Og det er nu herligt, at småpigerne kan besøge kaninerne der, så behøver jeg ikke at passe sådan nogle herhjemme :wink:

180 kr. for os alle tre og vi kan komme der resten af året - noget billigere end at holde ged, kanin og pony :lol:
I giver ikke op, hva venner? biggrin

Det gør jeg heller ikke. tongue

Nu har jeg også fået ferie, lidt senere end de fleste andre, men vi er jo nogen der har været forudseende og har planlagt efter vejret. :-)

Turen går i år til Danmark, hvor Århus jo godt nok ligger i forvejen, men hvorfor ikke besøge sit eget land før man kaster sig ud i resten af verden.

Vi skal til midtjylland og besøge venner og familie, og tænker på at slå et smut forbi Aalborg for at tage i Zoo og måske i Tivoliland.
Men som altid er jeg åben for gode forslag og tænkte om ikke denne tråd også kunne bruges til at udveksle ferie-ideer om hvilke seværdigheder og lignende der er værd at besøge i DK og omegn.

Jeg håber I vil øse af jeres erfaringer når I alligevel prøver at vinde konkurrencen, og hvis I er rigtig dygtige skal jeg nok holde mig tilbage og lade en anden løbe af med sejren. smile

God sommer til alle og høj sol 8)

Pips (med blomster i håret og ferie-stemning i maven)

Marshmellows til folket
Hvad med en ægge bakke af dem til 30 æg, og så èn gang plastfolie hen over ????????
Og med hensyn til den med at ned køle vædske, ved at pakke flasken ind i et håndklæde !!! Der må jeg sige sikken en gang sludder, der har du ikke holdt ørene stive i Fysik timerne.
Her er opskriften: en flaske vædske indpakkes i avispapir (Jyllans Postens weekend udgave er passende) her efter dyppes hele herligheden i hav vand og anbringes direkte i solen. På grund af den høje fordampning der opstår vil varmen blive trukket ud af vædsken. Skulle det ikke være muligt at skaffe hav vand kan der urineres på herligheden og da urin indeholder salt vil der ske det samme som med hav vand.
Ja det virker og det var min bedstefar der lærte mig det for ca 35 år siden han brugte den når snapsen skulle køles ned på ture i det grønne med madkurv.

V.h. Håndværkeren
Tak for spillet folkens, det var hyggeligt :wink:

mvh.

christian

Nyd livet.......lev i nuet.
Der er yderligere 96 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind