Længste spørgsmål...

Hello

Nu har der været så meget snak om at nå et bestemt antal indlæg først, at blive bruger nummer dét og dét osv. Er der så ikke en præmie for at stille det længste spørgsmål også?

Så vil jeg gerne lige ha' den - check mit hegnsspørgsmål under "Lav-Hus" biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Hello Nu har der været så meget snak om at nå... Vis hele indlægget
146 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Carsten Weye

Jo, men du er en omgang bagefter :mrgreen:

Sludder :twisted:

Citat fra Carsten Weye


Jeg har den hurtigste omgangstid :lol:

Ja, men for det første er du jo totalt dopet, for det andet er det jo ikke hurtigste omgang, der vinder...

Gotcha :lol:
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Og nu er jeg her igen... Hvor langt kører du så på literen Carsten :?:

Beklager stavefejl, jeg har været ude og grylle til aften :wink: Fin Rosje, selvom vi ikke var på "sjato Kaj's" - og der var lissom heller ikk noen, der hade skrevet en sang :lol:
Okay, drenge og piger - nu må I da være kølet ned - bortset fra i tilfælde af mangel på isterninger. Og apropos: jeg er storforbruger af isterninger og gider ikke stå og bøvle med poser eller bakker. Nej, jeg har taget en plastikboks og fylder den halvt med vand. Når den så er frosset, tager jeg en stor spids kniv og hakker den i passende stykker - passende, så de passer til mine glas. Det giver isterninger af en vis størrelse, som holder meget længere end de små runde fra poserne. Ingen silikone - ingen vådrumsmembram og ingen mangel på plastikposer. Men pas på med kniven !
God eftersommer - også på Bornholm ! biggrin
Hmmmmm----------troede egentlig det var det længste spørgsmål det drejede sig om-------
Men nej--det var måske ikke godt nok fordi ikke ret mange kunne følge med der??????? eller hvad??

sniffer

Hehe...hvem fører?? :wink: biggrin

Sniffer  
Jeg takker slædehunden mange gange for de gode ønsker for Bornholm.

Hvert år nytårsaften sidder vi klinet til skærmen i håb om, at HM Dronning Margrethe denne gang vil sende os en venlig hilsen ligesom til Grønland og Søens folk... :wink:

Sommeren her er bare kanon lige nu - det er ikke kun pølserne, der blev grillet idag. Så nej, jeg er ikke kølet ned :lol:

Men jeg sender de varmeste ønsker om en god eftersommer tilbage til dig Slædehunden, hvor end du så er i verden :!:

Og tag så lige et blik ud på den "blå" måne. Den er smuk lige nu.

Og Sniffer, jeg ved bare godt, hvem der fører nu tongue
Ikke mere, Zephi ..... biggrin

Men lur mig, om jeg ikke ryger øverst på en ny side. Nu for anden gang i træk!

Med venlig hilsen
FlemmingB

Hm, nå ikke? Hvad så med nu?

Med venlig hilsen
FlemmingB

Damn.

Vil
det
bare
ikke
lykkes?

OK, så gir' jeg op - i det mindste har jeg så tre indlæg i træk biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Der er yderligere 106 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis