Længste spørgsmål...

Hello

Nu har der været så meget snak om at nå et bestemt antal indlæg først, at blive bruger nummer dét og dét osv. Er der så ikke en præmie for at stille det længste spørgsmål også?

Så vil jeg gerne lige ha' den - check mit hegnsspørgsmål under "Lav-Hus" biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Hello Nu har der været så meget snak om at nå... Vis hele indlægget
146 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Enig :lol:

Mvh. JørgenE
I kan tro nej, vi er ikke færdige før dette er postet :twisted:

Mvh. Carsten
hmhm undskyld forsinkelsen; jeg har været til 1. skoledag idag...

Det var hyggeligt.
Hrmpf, godt så, men så kan du sætte dig nede bag ved, nååå nej, det er jo der jeg er :lol:

Carsten
Ja vi får nok aldrig ro her i tråden :lol:
Annonce
Næ, for der er altid en eller anden, som lige tror, at vedkommende er lidt bedre end alle de andre, men det gælder bare ikke mig :roll: :roll: :roll:

Mvh. Carsten
Heller ikke mig :roll:

Mvh.

christian

Nyd livet.......lev i nuet.
Før jeg tager på weekend hos min kære far (der (endnu) ikke er nået ind i computer alderen), må jeg hellere lige smide et indlæg. Bare så I ikke tror jeg har opgivet at vinde smile

Pips

:idea: Hvis der er stemning for det vil jeg gerne påtage mig opgaven af at fabrikere et diplom til vinderen af denne hvem-får-det-sidste-indlæg konkurrence smile

Marshmellows til folket
.......og en extra til mig :-)
Pips er hermed sat på opgaven, og der skal stå:

"Til JørgenE.

Tak for din utrættelighed, hvor du netop ventede til du var den sidste i verdens længste indlæg, som samtidigt er optaget i Guiness Recordbog.

Godt gået som altid, du er bare den bedste"

Og her må der endeligt ikke komme en smiley, husk det Pips.

Mvh. JørgenE
Hej

Nå-så-det-tror du Jørgen biggrin
Ideen med et diplom er meget fin. Og hvis vi alle skal have glæde af det, så burde det være online, hvor diplomet automatisk blev opdateret med den aktuelle nr. 1

Mvh Anders
Der er yderligere 86 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis