Længste spørgsmål...

Hello

Nu har der været så meget snak om at nå et bestemt antal indlæg først, at blive bruger nummer dét og dét osv. Er der så ikke en præmie for at stille det længste spørgsmål også?

Så vil jeg gerne lige ha' den - check mit hegnsspørgsmål under "Lav-Hus" biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Hello Nu har der været så meget snak om at nå... Vis hele indlægget
146 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvem er barnlig :?: Ham der får den sjove ide biggrin , eller dem der hopper med på vognen tongue

Game over, hva bety'er det. Lur mig, om der ikke nok skal være en der følger efter, eller kan I lade være :twisted:

Carsten

PS. Hellere barnlig end barnagtig
LOL Zephirine, jeg vidste du ikke ku' nære dig :lol: :lol: :lol:

Carsten
Man ska' jo ha' lidt sjov, indimellem man vander agurkerne... :wink: ... her i sommervarmen :!:
Den med en pose i bunden af en kurv lyder umiddelbart som en god ide, Carsten, men jeg tror ikke det er så let at styre. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har stået og revet og flået i f.eks. en pose kødsovs der er frosset fast omkring en tråd biggrin

(Ser alle de andre sidde og stirre med vidt åbne øjne, lamslåede .... ingen så ham komme høvlende ud af svinget på opløbsstrækningen) biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Annonce
Fint nok FB, men det er først på målstregen løbet er afgjort :wink:

And he did it again :!: 8)
Hov forøvrigt FB, så gør det jo ikke noget det fryser fast om trådene, da isen jo alligevel skal slås lidt i stykker, Men jeg kan godt se, at det ikke er så godt med kødsovsen :mrgreen:

Og han fræser bare derud af (skal læses med lidt Gasolinnynnen) :lol:
Hov hov Zephirine, jeg kan godt se du er her :twisted:
...Men ingen af jer så mig komme ud fra pitstop 8)

Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Jo, men du er en omgang bagefter :mrgreen:
Jeg har den hurtigste omgangstid :lol:
Der er yderligere 116 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis