Længste spørgsmål...

Hello

Nu har der været så meget snak om at nå et bestemt antal indlæg først, at blive bruger nummer dét og dét osv. Er der så ikke en præmie for at stille det længste spørgsmål også?

Så vil jeg gerne lige ha' den - check mit hegnsspørgsmål under "Lav-Hus" biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

Hello Nu har der været så meget snak om at nå... Vis hele indlægget
146 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hæ Hæ, jeg regnede jo nok med at denne lille konkurrence, ville skabe lidt aktivitet.

Og han tog føringen :lol: :lol:

Mvh. Carsten
Citat fra FB

Hvem havde nu troet at det skulle ske i sommeren 2004? Ikke jeg, i hvert fald, men hvor er jeg dog lykkelig over at sidde og lugte lidt af sved.....


Det har jeg hele tiden troet på - det er da derfor, jeg går på ferie i eftermiddag :lol:

@ Zephirine:
Jeg ved godt, det er lidt sent, men hvis du skynder dig kan du måske nå det, inden butikkerne åbner, så du ikke bliver nødt til at købe en form til dine isterninger!

Som ægte LDS'er laver du da bare en form af nogle smalle lister og en plade i bunden. Tætner den med silikone og vådrumsmembran og voila, du har din egen helt unikke isterningform smile

Alternativt tager du en af de der dimser, der kan "svejse" poser sammen, lægger nogle smalle strimler papir (ca. 3-4 mm) i krydsmønster (for at skabe kanaler til fyldning) i en frysepose, svejser på langs og på tværs mellem alle strimlerne, fjerner papiret (aner ikke hvordan, men måske de kan opløses af vand, hvis du bruger køkkenrulle :? ) - og du har en isterningpose klar til brug tongue

Se det er ægte LDS biggrin
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Jeg kan godt høre Thomas, at du er ved at være klar til at tage på ferie biggrin
For det er da godt nok et par svedige isterningeanordninger du fik gjort der :lol: :lol: :lol:

And I'm still in front :mrgreen:

Mvh. Carsten
Jeg synes da, de var helt i topform :mrgreen: :mrgreen:

Nej, nu må jeg hellere stoppe - indtil jeg bliver nødt til at skrive et nyt (sidste) indlæg :lol: :lol:

Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Det der med isterningerne, helt seriøst kunne man så ikke tage en pose, fylde den ca. halvt med vand, også lægge den i bunden af en kurv i fryseren, eller på en bradepande rist, så vandet fordeler sig i mellem trådene.

Og så det knap så seriøse, jeg måtte bare ha' det sidste indlæg :twisted:

Mvh. Carsten
Annonce
Jeg synes, det er en barnlig konkurrence :evil:

:lol:
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Hvor er jeg dog glad for, at jeg har isterninger i fryseren, ThomasPont :wink: :lol: 8)

Jeg er nok lidt mere til Carstens ide, hvis det skulle gå så galt. Og Carsten, sejren er ikke hjemme endnu :lol:

Jeg fører, ugh!
Jeg synes, den bliver mere og mere barnlig :evil:

Men jeg fører - igen smile
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Hvad er det dog jeg har startet. :lol: :lol: :lol:

Det ender med jeg må be' JørgenE om at låse tråden, men jeg skal lige ha' det sidste indlæg inden :mrgreen:

Carsten
Ja, gå over i en mørk krog og skam dig over, at du er så barnlig :evil:

Game over...
Der er yderligere 126 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis