Steroider

Hej håber I kan hjælpe mig med dette.

jeg har Decadurabolin injektion, og oxy tabletter.

Kan de bruges sammen, vedrørende træning med vægter.

er 24 år, 190 cm høj og vejer 88 kg. løfter som nu er ca. 95 kg i bænkpress (ved iki om I kan bruge det til noget)

Men hvis de to steorider kan bruges, hvordan tager man dem så, altså hvor meget af hvert?

Med håb om hjælp.

Dan
Hej håber I kan hjælpe mig med dette. jeg har... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Bruteforce, jeg må give jbr 100% ret, og du kan se her hvorfor:

http://www.denstoredanske.dk/Krop,_psyke_og_sundhed/Psykologi/Psykoanalyse_og_egopsykologi/forn%C3%A6gtelse

Det er jo lige nøjagtigt det, du er igang med!!!

Med venlig hilsen
ktm

 

KTM - Den var edermandeme billig den der. Du har ikke engang læst min post og så poster du et link og forsøger at spille klog med en gang freudiansk sofapsykologi. Hvis du ville læse mine indlæg ville du vide 1) Jeg tager afstand til doping - 2) Jeg er X-misbruger

Og hertil kan jeg tilføje at jeg ikke har rørt doping i snart 4 år - Jeg er modstander af det, men forsøger bare samtidig at pointere at om man vil, så kan det være en svær diskussion.
Det er altid en svær diskussion når man kommer ind på misbrug.
Jeg har aldrig nogen sinde overhovedet set noget positivt i misbrug, og især når misbrugeren er i fornægtelsesfasen.
Og ja, jeg har været tæt på nogle misbrugere og jeg har det svært, når nogen forsøger at undskylde eller forklare hvorfor nogen overhovedet begiver sig ud i det lort.
Det er bare så utilgiveligt dumt på alle måder inkl. hash.

Med venlig hilsen
ktm

 

Citat fra bruteforce: Jeg vil umiddelbart antage at gennemsnitsintelligensen blandt misbrugere på www.steroider.dk er højere end normalt, også selvom vi/de har diverse issues...
Citat fra bruteforce: Jeg forsøger på ingen måde at pointere at stofmisbrugere er mere intelligente end gennemsnitsmennesket...

Kære bruteforce... det er jo lige netop sådanne udtalelser, citeret ovenfor, der gør, at det er fuldstændig formålsløst at debattere med dig.

Hvor ved du i øvrigt fra, at de personer, der for at bruge dit udtryk; "bliver slået til lirekassemænd" bliver udsat for vold, fra mennesker der er påvirkede af, udelukkende, alkohol?
Det er jo det der er hele problematikken... er det udelukkende alkohol der er involveret?
Det tror du så det er... jeg er af en anden overbevisning... selvom jeg ikke kan dokumentere det. Men jeg har jo heller ikke brugt mine holdninger som argument.
Men du må jo kunne dokumentere dine påstande, så det venter vi på.

Jeg synes nu egentlig ktm´s link er meget pasende i denne sammenhæng. At du så vælger at kalde det sofapsykologi... tja, det er jo ikke ligefrem noget der kan komme bag på mig.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Citat fra bruteforce: Jeg vil umiddelbart antage at gennemsnitsintelligensen blandt misbrugere på www.steroider.dk er højere end normalt, også selvom vi/de har diverse issues...


Det jeg mener her er at ovenstående omtalte side IKKE er en gennemsnitsside med gennemsnitsmisbrugere. Der er ikke meget over 100 medlemmer og heraf har de 99 % det tilfælles at de er veluddannede og for størstedelens vedkommende så er de X-misbrugere. Boardet medlemmer er alt fra folkeskolelærere til molekylærbiologer.

Når jeg andetsted udtaler at folk bliver slået til lirekassemand i byen under indflydelse af alkohol, så er det noget jeg vurderer rent objektivt. Jeg har selv arbejdet som dørmand i 7 år, og er temmelig god til at spotte folk hvornår de er påvirkede af det ene, andet eller begge. Hermed ikke sagt at jeg ikke er klar over at den farligste cocktail du overhovedet kan sende i byen er en ung mand på steroider, amfetamin og alkohol. Det er næsten dømt til at gå galt - Så er det kun reptilhjernen der taler.

Nu er mit formål med en diskussion jo ikke at vinde noget som helst? Har jeg sagt det? Toppen af poppen - må da nærmere være at vi i samhørighed kunne nå frem til en eller anden konsensus/enighed - frem for at den stærkeste koalition får gennemtrumfet sine holdninger. En fælles forståelse og enighed ville da det ypperste og cremen of god debat.
1. Nu er spørgsmålet jo så bare, hvornår man er veluddannet?
Du nævner skolelærere og biologer, men er de veluddannede?
Min påstand er, at det er afhængig af den situation, det evt. indlærte skal anvendes i.

F.eks. kunne jeg da godt komme i tanke om situationer, hvor jeg ville mene at f.eks. en aboriginal fra Australien ville være mere veluddannet, end en biolog.

Samtidig vil jeg da langt foretrække at have en bygningshåndværker til at isætte vinduer i mit hus, frem for en skolelærer.

Disse ting skriver jeg naturligvis ikke for at nedgøre, hverken biologer eller skolelærere, men for at synliggøre for dig... bruteforce..., at det er være veluddannet ikke nødvendigvis betyder, at man har gået på en eller anden uddannelsesinstitution, for derefter at få et stykke papir på at man er "veluddannet" og i øvrigt derefter kan slynge om sig med flotte ord og meninger om alt eller intet.

2. Det er jo netop fordi vi ser den farlige cocktail, af stoffer og sprut, at der skal tages afstand til dette misbrug. Ja, der sker naturligvis også ting og sager, hvis potentielle voldspsykopater drikker sprut. Men som jeg opfatter det, er volden og grovheden af volden eskaleret siden blandingsmisbruget er kommet på banen.

3. Hvis du tror, at der kan opnås konsensus, omkring det, at det ikke skader lige at afprøve forskellige stoffer, "fordi de i små mængder ikke er skadelige"... ved du hvad min ven... så tror jeg du er gået i byen i et forkert forum.
Så må du nok hellere smutte over til dine "veluddannede" åndsfæller på det af dig tidligere nævnte link.
Jeg vil tro, at I forholdsvis hurtigt kan blive enige om, hvor smarte I er, ikk´?

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis