Steroider

Hej håber I kan hjælpe mig med dette.

jeg har Decadurabolin injektion, og oxy tabletter.

Kan de bruges sammen, vedrørende træning med vægter.

er 24 år, 190 cm høj og vejer 88 kg. løfter som nu er ca. 95 kg i bænkpress (ved iki om I kan bruge det til noget)

Men hvis de to steorider kan bruges, hvordan tager man dem så, altså hvor meget af hvert?

Med håb om hjælp.

Dan
Hej håber I kan hjælpe mig med dette. jeg har... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hej håber i ka hjælpe mig

skal i gang med en kur og har fådet oxy og thai

vil høre om hva for nogle bivirkninger der er når man ta det?
Sejt Lars...;-)
Nu kender jeg ikke din kropsbygning. Men min onkel på 130+ kan køre to skiver ned med tilhørende 8 store glas...
Tiden er jeg ikke bekendt med. Men du kan prøve at stikke i den med din kanyle. Så skulle den gerne føles som at stikke i en appelsin!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
3 minutter på hver side efterfulgt af 150 cl vellagret Barolo. Så skulle du være fit for fight! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er jeg så bare ikke enig: Der skal varmes op med et skud kinnin med noget stærkt i, ellers kan man gå i stå med Baroloen. Det er i øvrigt bedst hvis der er hvid Alsas til damerne, så holder baroloen i mindst en time...

Green

Annonce
Hmm, nu er jeg lige ved at være bekymret for, at det kan udvikle sig til et reelt blandingsmisbrug, med alle de stimulanser, der bliver bragt på bane.

Ikke desto mindre vil forsøge at gennemføre kuren ud fra jeres anvisninger.
Jeg går ud fra at kinin-boosteren med fordel kan have enebærsmag?
Jeps - og den skal være kold.

Green

Jeg skylder lige en tilbagemelding på weekendkuren, og jeg skal love for at den havde sin virkning i umiddelbar forlængelse af indtag. Så på kort sigt er erfaringen, at kuren har en hurtig og meget positiv virkning på både psyke og fysik (som jeg erindrer).

Det viser sig dog (hvilket ikke burde overraske), at der er en regning at betale dagen derpå. I bakspejlet skulle jeg nok have startet lidt roligere med kininen, hvilket måske havde modvirket, at jeg efterfølgende følte mig klar til at følge næstformandens onkels fodspor.


Konklusionen er at kuren varmt kan anbefales, men at man bør passe på ikke at blive grebet af stemningen og overanstrenge sig især hvis man koldstarter. Det er min klare forventning, at formkurven hen over sommeren vil stige betragteligt. 
Savner vi ikke at høre fra hansen23??

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm den 09-06-2009 10:07
Savner vi ikke at høre fra hansen23??

Hun har vel haft så meget succes med kuren, at hun har fået job som udsmider på Blue Oyster Bar. Så det er ikke så underligt hun ikke har tid til at chatte på LDS.


Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis