Kommentarer til projekt: Kloak og afløb

Her samles kommentarer til projektet: Kloak og afløb

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: Kloak og... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nameit skrev den 14-09-2025 13:57:31

Jeg vil gerne have at du skriver årsagen til det - ellers er dit svar uønsket. 

Jeg har brug for en løsning der ikke er dyr. Se evt. link https://www.bolius.dk/vedligeholdelse-af-husets-kloak-18333 

hvis det er min kommentar du henviser til , og du vil have det lavet lovligt

er brønden ren overfladevand er den god nok , men kommer der spildevand i skal det rør der kommer ind over bunden føres ned og ind i indløbet i bunden
det kan klares med et grenrør udvendigt , men det optimale vil være at skifte brønden til en med flere indløb
løber det over i en pumpebrønd er rottespære bare spildt
at du siger svaret er uønsket ændre jo ikke noget ved om det er lovligt lavet
den slags arbejde koster nu  det det gør
Nameit: I min optik  kan du ikke være bekendt at skrive at et svar er uønsket, selv om det ikke er billig, og måske ikke lige passer ind i din plan. 
Det er forklaret så præcis som det kan blive. Hvad du derefter gør er din egen sag. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Jeg forstår at du har planer med mig og ønsker ikke, at stå ved det. 

Dit svar er uønsket - jeg har ikke spurgt om det du svarer på. Belærende, overbærende nedladende, kvindefjendsk, forudindtaget, formynderisk og fordømmende. Det er for lavt. 
Hvordan kan rottespærre være spildt hvis kloak er til pumpebrønd? Jeg forstår dit indlæg, men hvor er svaret?

Med venlig hilsen
X
Hold da op så startede krænkelses toget. Husk det er ikke facebook, men en side hvor man taler ordentlig til hinanden. Derfor det meget afdæmpede svar. 
Det er ikke ment nedladende på nogen måde. .Det er slet ikke min stil. Af ca. 30.000 indlæg fra mig her på siden har jeg aldrig fået det stempel før. 
Belærende ja det er vel hele meningen at vi skal lære noget. 
Overbærende det har jeg slet ikke tænkt på.
Kvindefjendsk. Det er fremgår ingen steder i tråden hvilken af de 65 mulige køn du har. 
Det er kun din udtalelse omkring det uønskede svar fra en meget kompetent person jeg fordømmer.
SLUT

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Annonce
Nameit: Du skriver "Dit svar er uønsket - jeg har ikke spurgt om det du svarer på"

Sådan fungerer forummet ikke. Du kan stille et spørgsmål og andre kan svare hvis de har lyst til at bruge tid og energi på at hjælpe dig (og andre der læser med). Forummet er ikke kun til "spørgsmål og ét svar", men lige så vigtigt et sted hvor flere synspunkter og input kan gives. Mange oplever, at stille et spørgsmål og forvente et bestemt svar, blot for at blive klogere, når der kommer nye vinkler og input. Dét er hele humlen ved LDS.

Mvh. AllanE
Nameit skrev den 15-09-2025 12:55:26

Hvordan kan rottespærre være spildt hvis kloak er til pumpebrønd? Jeg forstår dit indlæg, men hvor er svaret?

Med venlig hilsen
X

Hvis dit spildevand pumpes ud i den offentlige kloak, giver det ingen mening at montere en rottespærre, da rotterne umuligt kan komme igennem pumpeledningen, og ud i din kloak inde på din grund.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis