Hej
Måske ikke det rigtige sted, men synes bare, at der er så mange kloge hoveder herinde. Har ikke rigtig andre at spørge til råds.
Har sådan en børnebil, tror det er den her model,
https://funwheels.dk/produkt/range-rover-sport-xl-elbil-til-boern-2x240w-lithium-sort/ikke købt fra ny. Har virker, virker ikke nu.
Der er så vidt jeg kan se ingen løse forbindelser, alle kabler har det umiddelbart godt.
Tænker det er batteriet?
To ting, jeg vil høre om.
1) Hvordan tester jeg om det virker?
Her har jeg nok brug for at komme ud og købe mig et multimeter eller hvad det hedder? Nogen der kan anbefale et godt køb til hobby brug? Kan godt lide at få købt noget ordentligt fra starten evt. Hvis det ikke er for dyrt.
2) Har forsøgt at lade op, der er umiddelbart reaktion i opladeren (der er en lille lampe) på at det sættes til. Så det er vel bare batteriet som er dødt? Skal jeg have testet.
Såfremt det så er batteriet, så tror jeg at det er ok nemt at købe et nyt. koster vist et par hundrede kroner.
Men, jeg er i tvivl om hvorvidt jeg kan skifte det nemt - det nuværende batteri er ligesom 'loddet' på med noget der ligner lim. Hvad er det - og hvordan gør jeg evt? Skal det bare pilles af - og hvordan får jeg det så 'loddet' på igen.
Har en MC jeg fjerner batteriet på om vinteren, og der skruer jeg jo ledningerne af og på. De skrues af, batteriet kan fjernes. Men her på denne børnebil kan jeg ikke umiddelbart frakoble batteriet uden at ødelægge det her "lim" der holder ledningerne fast.
Er det til at have med at gøre?