Skifte til nyt sd-kort i samsung tlf.

Hej til Jer.
Mit næsten fyldte sd-kort  melder nu om fejl så billedet ikke bliver gemt. Det er for så vidt ikke noget problem, da jeg bare kan sætte et nyt i. Men billederne fra de sidste 4 år er en vigtig del af min hukommelse. så hvordan får jeg nem adgang til billederne når jeg har sat et nyt kort i?
På forhånd tak.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej til Jer. Mit næsten fyldte sd-kort  melder nu... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
je_ns skrev den 14-07-2025 16:36:20

Nemmest at sætte kabel mellem telefon og pc, og bruge kopier og sæt ind..

Det med at sortere gør jeg selv, men et trivielt arbejde..

Tjah, jeg mener nemmest og sikrest er at have en skykonto (med plads), sætte tlf op til automatisk at kopiere billederne fra tlf til sky(man kan som oftest vælge om man både accepterer at gøre det via tlf-kontoen eller kun når man er på wi-fi. Hvis samme sky konto er sat op på din pc vil billederne også være tilgængelige på pc’en(når den har været på internettet et stykke tid efter billederne er taget og synkroniseret med ‘skyen’).

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Jeg takker alle. Jeg fik nu den til at kopiere alle billeder (tak fabrin) til pc en (er i gang) så må vi se i morgen. Jeg synes ikke rigtigt at jeg vil gi så meget for at ha mine billeder i skyen. så må jeg leve med at jeg ikke kan se dem ude i verden. Nu sætter jeg et 32GB kort i telefonen så er det nok til de næste 8 år inden det bliver et prolem igen.

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
...Jeg fik nu den til at kopiere alle billeder (tak fabrin) til pc en....så må jeg leve med at jeg ikke kan se dem ude i verden. Nu sætter jeg et 32GB kort i telefonen....

Du kunne overveje, at kopiere dem tilbage på det nye større sd kort, inden du sætter det i telefonen.

Mvh Regmos
Tømrer emeritus
Regmos skrev den 15-07-2025 11:43:17

...Jeg fik nu den til at kopiere alle billeder (tak fabrin) til pc en....så må jeg leve med at jeg ikke kan se dem ude i verden. Nu sætter jeg et 32GB kort i telefonen....

Du kunne overveje, at kopiere dem tilbage på det nye større sd kort, inden du sætter det i telefonen.

Hej Regmos tak det er da en super god ide. Det har jeg slet ikke skænket en tanke. Jeg kan vel ta det ud igen og overføre billederne og så sætte det tilbage igen?

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
Sådan nu er billederne tilbage på telefonen og på pcen og det kostede kun et nyt sd-kort. Jeg takker for suporten

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere