Kommentarer til projekt: Værksted v2.0

Her samles kommentarer til projektet: Værksted v2.0

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh
Jens
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du tænkt på havd for et tag du vil have? Det kunne blive flot med tagpap eller et pænt metaltag(noget mere støjende når det regner).

Hvad er det for et gulv du har støbt? En færdigblanding?

Love er minimumsiveauet - men risikostyringen regner altid med en mindre mængde af non-compliance
Hej,
Gulvet jeg har støbt er noget selvnivellerende spartelmasse jeg købte i Jem&Fix. Der var ret nemt at støbe - man skal bare være hurtig inden det tørrer op. Jeg lavede mine egne pigsko af et par gamle sneakers som blev skruet fast på et bræt 😬
Taget havde jeg tænkt skulle være en et-lags tagpap Isola Selvbygger ovenpå rugpløjede tagbrædder eller tagkrydsfiner. Jeg har også overvejet OSB plader, men jeg synes ikke de er så kønne at se på.

Mvh
Jens
jens peter bus skrev den 19-04-2025 18:26:22

Hej,
Gulvet jeg har støbt er noget selvnivellerende spartelmasse jeg købte i Jem&Fix. Der var ret nemt at støbe - man skal bare være hurtig inden det tørrer op. Jeg lavede mine egne pigsko af et par gamle sneakers som blev skruet fast på et bræt 😬
Taget havde jeg tænkt skulle være en et-lags tagpap Isola Selvbygger ovenpå rugpløjede tagbrædder eller tagkrydsfiner. Jeg har også overvejet OSB plader, men jeg synes ikke de er så kønne at se på.

Alfix planemix? Hvad ligger under det? For det gamle gulv ser da ud tila t være væk på et af billederne.

Altså jeg lagde et et lags selvbygger tagpap tag for næsten 20 år siden og det står stadig snorlige og pænt. Men får dog heller ikke blade fra træer eller fuglemøj. Tænker sådan et regulært/plant tag som dit ville det være egnet med tagpap.

Hvad med lys? Man kan få nogle fix relativt flade rektangulære LED armaturer til loftet. Det ville nok være egnede mht pladsen.

Love er minimumsiveauet - men risikostyringen regner altid med en mindre mængde af non-compliance
Ja, det var vist Alfix. Jeg har ikke noget før-billede af gulvet men det var den gamle beton sokkel.

Mvh
Jens
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også