cdp skrev den 10-03-2025 22:00:37
Spændende - fint projekt.
Du trækker 36v volt ud via step up fra et Makita batteri - hvor længe kan den spille ( med lidt power ) pr. opladning?
Kan se dine enheder er effektive, med omkring 1w drift effekt, så kan de garanteret spille meget højt - typisk siger en sådan hjt. ikke meget under 50 hz, men det er jo heller ikke meningen. Ps. jeg bruger kun plade/gulv bats til dæmning, som limes fast indv. i kabinettet. For mig den bedste løsning, især i portede kabinetter. INGEN kasselyd.
Igen - fint projekt.
Tusind tak! Det har været super interessant, DSP delen var næsten ved at ødelægge mit projekt, det var svært at starte fra bunden, når jeg ikke havde nogle at trække på.
Det kommer an på genre, hvor højt du spiller. Men ved moderat volume, ca 8-10 timer. Fuld skrald, nok nærmere 1-2 timer. Men så spiller det også FUCKING højt, 115db lyder helt vild i virkeligheden. Har testet med en lydmåler jeg lånte. Kommer nok aldrig til at spille SÅ højt alligevel.
Men TUSIND TAK for de fine ord, det er som sagt mit allerførste forsøg, og er ret stolt over hvordan det blev.
Jeg lavede mest dette opslag for at inspirere andre. Der findes ikke mange der viser sådan noget frem i detaljer.