Hej!
Jeg har et problem med kondens i loftrum når det er rigtig koldt.
Mit loftrum er ikke isoleret, så når det bliver rigtig koldt rimer det på undersiden af undertaget.
Når det så bliver varmt er der kondens der løber ned af undertagets inderside (og drypper indvendigt ved vores Velux vindue.)
Så hvordan undgår jeg kondens på indersiden af undertaget i loftrummet?
Der er to udluftningshætter (på 6 meter) i rygningen og hele rygningen er med rygningselementer (så der burde være udluftning nok)
Håber nogen kan hjælpe :)
"Hov - Nå det ser man ikke"
Hej! Jeg har et problem med kondens i loftrum når...
Vis hele indlægget