Hej alle gør det selver
Vi har købt et 70er hus og skal til og efterisolerer, men jeg kan læse mig til at men lige skal overveje hvad man gør.
Kan læse at der må minimum være 50mm luft, men da vi har krydsfiner under tagpappet kan jeg læase mig til at man skal passe lidt på med det, da det kan giver svampe på pladerne?
Er der noget der kan hjælpe her eller siger at det kan man sagtens?
Hej alle gør det selver Vi har købt et 70er hus...
Vis hele indlægget