LMCHM skrev den 30-01-2025 15:44:52
Jeg forstår - desværre aner jeg jo ikke hvordan det ser ud inde i muren - altså om der en luftspalte.
Da man byggede huset må man jo have vurderet at der ikke skulle laves ventilation i bunden/over soklen... selvom alle naboer har det - deraf min tvivl. Og det er ikke nævnt i tilstandsrapport.
Du har vel fået et sæt tegninger fra da huset blev opført ifm købet?? (ifm byggetilladelse mm) - ellers bør du kunne finde kopi på weblager.dk hvor de fleste kommuner uploader til.
/BOFH