Kære alle
Håber at det er okay, at jeg deler dette og håber jeg kan få hjælp, da jeg er ret bekymret omkring udgifter i forbindelse med køb af hus. Vi står i overvejelse omkring køb af hus og tilstandsrapport ser ret fin ud. I forhold til EL, står der i elrapporten, at der er lavvoltspænding i køkkenet. Samt også i badeværelset. Jeg har vedlagt billede af beskrivelsen fra køkken.
Mit spørgsmål er, at når det er noteret i køkken, at der er anvendt for lille ledningstværsnit i lavvoltinstallationen - der er anvendt 0,75 mm som fast installation og risiko for brandfare.
Er dette dyrt at få lavet og tager det mange timer? har læst nogle steder at der kræves 1,5 mm.
Men betyder det, at der skal skiftes ledninger i hele huset når der står fast installation. Er ret bekymret for, at flere vægge skal skære op, hvis dette skal fixes.
Jeg er ny herinde og håber ovenstående forumopslag er OK. Og vil evt. blive første huskøb og er på bar bund, omkring denne post til EL. Og er der andet jf. vedlagte jeg skal være OBS på.