GULV KNIRKER Let gulvarme

Nogle der kan hjælpe. Mit gulv knirker, opbygning beton kigler, kertostrøer, novopan sporplader, fræsede rundinger ,varmefordelingsplader , gulvvarmeslanger samme fabrikat som varmefordelings pladerne, gulvgips, berryalloc 11mm laminatgulv. Spørger kun fordi min tømre har haft gulvet oppe og nede 10 gange nu og det knirker stadig. det har stået på 2 år nu og det er sku noget trælst. og han har prøvet alt og er stadig villig til at gøre alt (så fedt at han ikke har lukket firmaet endnu) og vi helder nu til at det er varmeslangerne som laver støjen. nogle der har haft noget lignene problem ved let gulvvarme. ,,,,......,,,,..... så kan i selv sætte dem ind hvis nu nogle skulle undre sig. 

Nogle der kan hjælpe. Mit gulv knirker, opbygning... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Blackbird, fandt du nogensinde svaret på hvorfor dit gulv knirkede?
Jeg står i nøjagtig samme situation som dig, med samme opbygning af gulv, dog med andet mærke laminatgulv. Mit gulv knaser også -om der er varme på eller ej…. Forfærdeligt at høre på, og jeg mistænker lyden kommer et sted nede i varmefordelingspladerne. (Jeg har brugt de korrekte slanger og plader osv, og det er lagt fuldstændig efter foreskrifterne med assistance fra vvs,er og 2 tømrer undervejs i projektet.
Vh Mikkel 
Nej jeg er ikke vidre i sagen. Tømre har lige prøvet igen for 8 gang, og det knirker stadig.

Øv og øv…
Jeg har selv brugt de dyre Kerto-strøer til mit bærende undergulv, og limet samt skruet spånpladerne meget omhyggeligt sammen. Mine flamingoplader, varmefordelingsplader og slanger (med INDVENDIG iltspærre) er ligeledes lagt omhyggeligt og efter forskrifterne. MEN desværre er det bare blevet et dårligt gulv… det knirker og knaser…
Jeg kan på ingen måde anbefale denne form for gulvvarme, og jeg fortryder jeg ikke støbte et godt betongulv.
Håber du finder en løsning og du vil dele den med os når du kommer dertil :)
Hvad overgulv har du Mikkel.g  Min tømre er ud i at det er mit overgulv der knirker berry aaloc laminatgulv. han har 2 gulve mere end mit der knirker og det er også berry alloc.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis