GULV KNIRKER Let gulvarme

Nogle der kan hjælpe. Mit gulv knirker, opbygning beton kigler, kertostrøer, novopan sporplader, fræsede rundinger ,varmefordelingsplader , gulvvarmeslanger samme fabrikat som varmefordelings pladerne, gulvgips, berryalloc 11mm laminatgulv. Spørger kun fordi min tømre har haft gulvet oppe og nede 10 gange nu og det knirker stadig. det har stået på 2 år nu og det er sku noget trælst. og han har prøvet alt og er stadig villig til at gøre alt (så fedt at han ikke har lukket firmaet endnu) og vi helder nu til at det er varmeslangerne som laver støjen. nogle der har haft noget lignene problem ved let gulvvarme. ,,,,......,,,,..... så kan i selv sætte dem ind hvis nu nogle skulle undre sig. 

Nogle der kan hjælpe. Mit gulv knirker, opbygning... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad gør man når en håndværker smider håndklædet i ringen. han meddelte lige her til aften at han syntes at jeg skal få en uvildig til at se på mit gulv, for han aner ikke hvad han skal gøre. HAN VILLE GODT HAVE PENGENE DA HAN MELDTE DET KLART I FØRSTE ​OM GANG. Hvad fanden skal jeg nu gøre, nogle der har et godt råd. og nu ikke noget med at jeg bare kunne have støbt.

Godt spørgsmål.. og sikken en redelighed.

Der er spurgt et par gange, hvilken slange der er anvendt.. kan du se det? Ikke bare producent, men type.

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

det er roth 16mm slanger og plader fra samme.

roth systemrohr x-pert s5(R) bpd pe-rt 1sp

Perfekt, så er det udelukket at der er anvendt forkert slange type👍

Annonce
Kan du se om gulvene bevæger sig? 
Lyder kommer når du træder på gulvene?
Kan du fremprovokere lyden ved let tryk, eller kropsvægt? (Jeg tænker om det er øverst eller nederst i konstruktionen?)

Prøvede i at gå rundt på det hvor slutgulv endnu ikke var lagt?? Hvilken model af gulv fra Alloc? - Som tidligere skrevet så har der været sager med knirken fra deres kortkantsamlinger, prøv at checke deres trustpilot...

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

til lyhne nogle steder ved let tryk og andre steder ved krobsvægt ca80kg(bare lige . Jeg syntes gulvene bevæger sig men der stod et par her ude som kiggede de sagde at det var efter forskrifterne. Bofh ,berry alloc white oak shipdeck. og det er både med og uden over gulv.

Jeg tror faktisk det er det samme gulv jeg har, i en tilbygning.. det knirker lidt, men da mit er lavet som let terrændæk uden beton, har jeg skudt skylden på mine (manglende) evner i fht. Afretning og montage af gulvspån😵‍💫

Min tanke var, at hvis det er et let tryk, så må det være noget i den øverste del, altså f.eks. slangerne.. men hvis det kræver en kropsvægt, er det nok længere nede.. men en blanding.. hmm.. det er skisme et godt spørgsmål.. jeg gad godt lige kunne pege på én mulighed.. men desværre..

ja det gad jeg også, for der er ikke andet end bunden der er tilbage det må jo være der at noget går galt. men tak alligevel.

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis