Kommentarer til projekt: Handyman Olle's Skur

Her samles kommentarer til projektet: Handyman Olle's Skur

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: Handyman... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja at have et så højt trin op, ville man blive vældig træt af.
Tænker da også det vil holde de næste mange år, så forstår udmærket dit løsning..

Omfangsdræn, du gider nok heller ikke grave mere foreløbig  

Vi prøver igen, i morgen --
Nu har jeg fået lagt nogle flere billeder op. Har været lidt sur på projektet og vejret, så har ikke haft overskud til at opdatere herinde, men nu er der fremgang igen og efter weekenden med tagpap og ingen vand fra taget er der kommet en lille "win"
Skrider godt frem.

To spørgsmål:
- hvor har du købt materialerne?
- hvilken beklædning har du indvendigt? Tænker ikke vindkryds er nødvendigt ved pladebeklædning 
HrT skrev den 17-06-2024 19:30:29

Skrider godt frem.

To spørgsmål:
- hvor har du købt materialerne?
- hvilken beklædning har du indvendigt? Tænker ikke vindkryds er nødvendigt ved pladebeklædning 

En blanding af Stark og Johannes Fogg. JF har nogen gange givet mig rabat når jeg handler der, men ikke altid - så generelt har STARK været billigst. Jeg har kunne få en god pris på skruer via en jeg kender, så dem får jeg af hende. Det næsten en 1/3 af prisen som forhandlerne sælger dem til.

Det vil nok blive noget plade af en art, men i forhold til mit vindkryds har jeg jeg været bange for at det ikke ville være stabilt selvom jeg både havde tagplader og indvendige plader på, og så ville jeg have et problem, så for at være på den sikre side lavede jeg dem bare :⁠-⁠)
Spær hos 10-4, men det var ikke det bedste træ synes jeg.

Tagkrydsfiner hos jem og fix i 15mm 
Annonce
Så er jeg næsten færdig udvendigt, og begynder så småt at planlægge indendørs :) 
Hvad kom hele projektet til at koste?  Jeg har tænkt at lave noget lignende!  Er det muligt at få en kopi af dine tegninger, for jeg har tænkt at starte med ansøgning til min kommune i første omgang. Med venlig hilsen og på forhånd tak.  
Flemming
Jeg er ender nok på omkring 100.000-120.000.. Det er så inkl. elektriker, luft-luft varmepumpe, døre og vinduer. Jeg synes det har været dyrere end jeg havde regnet med.

Jeg har nogle flere billeder jeg kan ligge op her senere i dag - jeg er lige blevet færdig med plader indvendig og regner med at begynde at male i løbet af ugen
Tak for hurtigt svar, spændende projekt, glæder mig til selv at komme igang😊
airport skrev den 29-10-2024 10:17:58

Tak for hurtigt svar, spændende projekt, glæder mig til selv at komme igang😊

Det var så lidt - på et tidspunkt bliver det nok som mig nu at jeg glæder mig til jeg er færdig  

Jeg er blevet meget overrasket over hvor lang tid de forskellige opgaver tager - ofte er min tidsestimering helt i tågen - men målet er at være færdig inden d. 1 dec og så har projektet taget lidt over 1 år med en del pauser pga. vejr, ferie, arbejde, børn osv. Nu når de sidste ting er indendørs kan jeg også lave lidt om aftenen uden at forstyrre naboer. 
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også